Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

Mneu.

Volgende week duiken in de CaraĆÆben, daar voelt deze zich wel thuis.

En deze voor op het droge…

9 likes

Deze zijn nu met mij mee in Normandiƫ :+1::slightly_smiling_face:

7 likes

Een speedmaster! Natuurlijk de mijne! :yum: wel een flinke etalage hier op brussels airport

Veel plezier daar! Wij gaan half september ook even een lang weekend naar Rouen als uitvalsbasis, nog bedankt voor de tips! :slight_smile:

1 like

Normandiƫ is hot, over een kleine 3 weken ga ik :sunglasses:

Rouen is echt een leuke stad, was paar jaar terug daar. Zat toen nog een vintage horlogehandelaar tegenover de kerk in het centrum.

2 likes

Dankjewel Chris en jij ook heel veel plezier daar. Wij zitten nu in Dives sur Mer, vlakbij Cabourg, en gaan straks een lekker visje in het haventje eten.:+1::sunglasses:

1 like

Dank je. Volgende week ben ik weer in Rouen en ga ik zeker op zoek naar die winkel.:+1::sunglasses:

1 like

Groeten uit Marrakech…Deze Seiko gaat altijd mee…

2 likes

Scheelt de prijs nog in het buitenland?

Morgen op vakantie maar frankrijk en uiteraard neem ik mee mijn tissot visodate!
Draagt heerlijk fijn voor dagelijks gebruik en een mooi betrouwbaar horloge om elke dag te dragen.

7 likes

Volgende week 3 weken naar Thailand, dus leek me wel zo gepast om de AP thuis te laten en deze Techno Marine duiker op rubber daarvoor in de plaats mee te nemen.

2 likes

Deze zeker mee naar het land van de glimlach een tweede weet ik nog niet. Kan nog veel veranderen in twee maanden

6 likes

Dievas Hirsch Extreme Texel

Dat was op de luchthaven, toch wat kortingen mogelijk en ik denk dat je nog wat kan afpingelen!

Prachtig! Waar is dit?

Zo over een uur vertrekken we naar ZFrankrijk, met deze jongen om de pols!:sunglasses::sunglasses::+1: de Rolex mag twee weken op stok…:sunglasses:

5 likes

I

Groetjes uit Thailand… foto van etalage met ā€˜antieke’ spullen… best mooie merken, maar de origien geen idee… was wel een hele dure winkel😜 en gewoon mijn Polar M400 om de pols.

Helaas al weer terug, dus is deze foto inmiddels een herinnering. Seamaster blijkt na de wintersport ook een prima zomervakantie-horloge te zijn.

5 likes

Eindelijk vakantie en morgen met deze twee op reis:

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

5 likes