Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

Van mijn pa & ma, hoezo?

Ik was mijn geliefde Doxa net nog bijna kwijt zeg. Ik had 'm in de bak van de securitycheck laten liggen! Gelukkig lette de Italiaanse douane beter op dan ik. Pfoei :cold_sweat:

1 like

Links van de Doxa lijkt het een beetje een bionische arm/terminator/alien/plastic :sweat_smile:

:+1:Extra biertje vanavond dan maar!

Deze sowieso…

5 likes

Bionisch? I wish. Dat was een kabbelend en verfrissend golfje in het zwembad.

En vanavond neem ik een lekkere jenever naast mijn bier. Mjam!

Lekker weer in Bulgarije !

4 likes

Gaaf!
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar Singapore en Thailand.
Met de Aevig HFLE2016 op rubber + de Omega SMP-C.

1 like

Alleen jammer dat die rotsformatie er niet meer staat…

De lokale bevolking had het er ook erg moeilijk mee. Die paar stenen zorgen voor een hoop inkomsten. Winkeltjes en restaurantjes zagen de omzet instorten net als de Blue Azure.

2 likes

Jij was er waarschijnlijk net nadat het gebeurt was. Toch nog die kant opgegaan om het zelf te aanschouwen?

Nee ik was er slechts 6 dagen. We zijn op Malta zelf gebleven en hebben Gozo overgeslagen.

In de overdekte markt recht tegenover de thermische bronnen staat een
oude klok die maar 10 sec per jaar afwijkt.
Best leuk om te bekijken.

We gaan hier naartoe:

Om dit te bekijken:

Maar dan moeten deze vakantiegangers mee:


en deze:

13 likes

Dat ik deze gemist heb joh. Mijn 2 hobbies gecombineerd…:wink:

Over 3 weken al naar het zuiden en in september iets naar het noorden. Horloges? Iets simpels van Seiko, geen risico voor mij met die druktemaker van 2😎

4 likes

Over drie weken gaan we met een huurautootje de Atlas over richting de Sahara en weer terug. Ik denk dat dit mijn metgezel om de pols gaat worden. Ben alleen nog op zoek naar een echt goede waterresistant leren band.

3 likes

Waterbestendige leren band?

Ik ben erg tevreden over de Hirsch Performance (bv de James).

5 likes

Thanks! Die stond al op de shortlist, samen met de Hirsch Mariner (plaatje hieronder). Maar nog een beetje aan het rondkijken wat andere merken zoal in het assortiment hebben.

1 like

Ennuh; je Globemaster mag geen Globetrotter worden?

1 like

Mag het ook ex post?

Ik was in Londen:

En droeg daar mijn OVM Mk.1:

4 likes

Neuh, niet op dit soort halve backpacktochten. Dat gaat er iets meer low-key om de pols.
Laatste keer dat ik daar was reed ik bijna een agent met een lasergun van zijn sokken. Die ging me eerst allerlei vragen stellen (wat doe je voor werk, wat doet je vrouw, heb je kinderen, dat werk) om in te schatten hoe draagkrachtig ik was, om zo de hoogte van mijn bekeuring in te kunnen schatten. Uiteindelijk moest ik omgerekend een euro of dertig aftikken en kreeg ik bij vertrek nog een tientje van hem terug (pour la tajine (vrij vertaald: ga maar een lekkere tajine eten op mijn kosten). Echt gebeurd. Op vakantie altijd een bescheiden dingetje om de pols. :smile:

4 likes

Kleine verandering van plannen…

Mijn Archimede Outdoor black is verkocht dus die kan niet meer mee.

Maar… Ik krijg van Archimede een Outdoor te leen om een review van te maken. Aanvankelijk had ik gekozen voor de Donau blauwe versie voor een review ter plaatse in de Donau Delta. Echter, aangezien ik deze regio bij nader inzien niet in mijn in mijn reisschema gepropt krijg, heb ik nu gekozen voor de Schwarzwald versie. Deze past met zijn mosgroene kleur wijzerplaat uitstekend bij de bosrijke omgeving waar ik op zoek ga naar wolven en beren.

10 likes