Ik draag gewoon altijd mijn Sub of GMT. Mijn horloges zijn wereldwijd verzekerd en ik ga niet mijn hobby aanpassen tijdens het reizen
En JA, mocht ik naar Rio of Damascus vertrekken blijven ze wel thuis
Ik draag gewoon altijd mijn Sub of GMT. Mijn horloges zijn wereldwijd verzekerd en ik ga niet mijn hobby aanpassen tijdens het reizen
En JA, mocht ik naar Rio of Damascus vertrekken blijven ze wel thuis
dit komt heel dichtbij het antwoord dat ik wilde posten.
Soms neem ik nog een tweede horloge mee, chronootje voor de vlucht ofzo, of een goedkopere duiker voor als ik wil sporten. De tijd dat ik zakenreizen maakte naar emerging markets ligt al een tijdje achter me, dus voor de veiligheid maakt het me niet zo uit.
da’s ook wel echt de GOAT-Fortis voor dit soort scenario’s… man man man wat een mooi ding!
Meestal een ronde.
Op reis meestal mijn Breitling Navitimer of de Moonswatch
De horloges die bij mijn kleding passen voor die reis.
Steeds vaker een dresswatch. Of twee. Bij mijn vorige reis, omdat er ook wat liefhebbers op de zaak zitten, had ik dit mee naar Kopenhagen:
kinderachtig, ik weet t…
Voor werk moet ik regelmatig naar Milaan. En daar lopen veel mensen met iets mooi om de pols. Veel vintage, veel Rolex, maar ook verrassend veel moonswatches!
Dus als ik naar Italië moet, zeker in de zomer, linnen shirt aan en een leuke vintage citizen als passend “zakenreis horloge”
Ja, ik neem dan ook een écht horloge mee, omdat ik dat standaard om de pols heb, maar ik zorg er wel voor dat opgeladen en al meegaat; mijn Garmin!
Let me explain; in een stad ver van huis zonder bekenden (of collega’s) en voor of na werk best wat tijd over vind ik niks mooiers dan een onbekende stad hardlopend te verkennen. Zeker ‘s morgens vroeg. Zo heb ik stukjes Parijs, Brussel, Orlando, Frankfurt maar ook Utrechtse Heuvelrug kunnen meepikken…
Ook altijd goed om genoeg papier mee te hebben op reis