Welk horloge nemen jullie mee op zakenreis?

Sinds een jaar of twee ga ik een aantal keer per jaar op reis voor mijn werk. Ik neem dan het liefst een horloge mee wat past bij een zakelijke outfit, waarvan de waarde gedekt wordt door de reisverzekering en wat ik ook s’nacht kan dragen.

Het laatste half jaar is de Oceanus T200 mijn go-to geworden. Voldoet aan bovengenoemde punten en de tijdzone wijzigen is een fluitje van een cent.

GIF-240904_180028
Dit is bij het landen op Schiphol nadat ik uit Londen terugkwam.

Welk horloge nemen jullie mee op zakenreis?

22 likes

Beetje afhankelijk van de bestemming en wat ik er precies ga doen. Ik heb al vanalles mee genomen. Dresser, prx, zelfs vintage. Maar een GMT is wel handig.

Die oceanus is ook geweldig ( vorig jaar voor mijn vader gekocht) maar iets te groot voor mijn pols.

11 likes

Ik laat al het mooie (*dure) spul lekker thuis en doe een Apple Watch om.

99% van de mensen boeit het niks wat je om je pols hebt en een Apple Watch heb je niks aan om te stelen, wat ook mijn primaire reden is om deze te dragen.

Dit is hier vast geen populaire mening. Voor mij werkt het prima

5 likes

Beetje afhankelijk van de reis, vrije tijd meestal deze. Lekker onder de radar maar toch iets bijzonders om naar te kijken

Zakelijk vaak deze, al is de GMT functie 9/10 keer overkill :sweat_smile:

17 likes

Zakelijk reizen betekent voor mij meestal meetings en presentaties, waarbij de horloges aangepast worden op mijn kleding. Oftewel toch wel enigszins dressy.

18 likes

Overal waar ik kom, black bay 58. Maakt niet uit waar, wanneer, welke gelegenheid.

8 likes

Ik ga nooit op zakenreis maar draag mijn horloge altijd en overal en dus ook op vakantie.
De reisverzekering dekt de waarde niet dus heb ik een buitenshuis verzekering waarbij alles gedekt is.

5 likes

Dit dus. Je doet het vooral voor jezelf. En ik heb al vanalles gezien in C-suite vergaderingen. Zeer dure dressers, maar ook best vaak Apple watches. Het kan bijna niemand wat schelen. 9/10 keren dat ik iemand complimenteerde met hun mooie dure horloge was het een bonus of geschenk.

Hangt natuurlijk ook van de bestemming/locatie af. Maar ik hoef op zakenreis niet meer op te letten dan hier.

3 likes

Hier ook altijd de 58 of GMT om de pols, maar sinds ik hem heb toch vaker de 58

3 likes

Deze:

of deze:

Geen omkijken naar.
Welke van de twee hangt af van het soort reis.

3 likes

Precies dit… is al genoeg zooi om in de gaten te houden in sommige landen. Apple Watch haalt 1 van die dingen van de lijst

2 likes

Ik neem wel graag deze Wenger Field Force Traveler GMT mee. Met alarmfunctie. Dan doe ik ook nog eens siliconenstrap mee. En klaar.

2 likes

Chrono en ALARM complicatie, handig bij meetings.

9 likes

De Seikomatic-P. Past overal bij.

10 likes

De enige zakenreis die ik maak, is van en naar de koffiemachine. Dus daar hoef ik niets speciaals voor te hebben. :wink:

9 likes

Het het wel lang geleden de zaken reisjes voor de firma. :blush:
Vaak naar Vamberk , Tsjechië.

14 likes

Die Memmner is wel heel speciaal :star_struck: :ok_hand:

4 likes

*Kemmner. Voor mij een nog onbekend merk maar absoluut een pareltje inderdaad :ok_hand:t2:

2 likes

Deze toch meestal…

8 likes

Voor reizen met tijdverschil meestal een GMT:

Voor reizen zonder tijdsverschil kan het van alles zijn.

6 likes