Zit er niet ergens een Siebel in de buurt? Hebben nu ook wel lekkere korting op veel citizen modellen van -30%
Ruim onder budget.
In Lunteren zit een horlogewinkel met heel veel Seiko, Citizen en Oriënt. Onno’s horlogerie.
Ga ik eens langs! Iemand ervaring met de Tissot gentleman Quartz?
Leuk, komt niet in de buurt van citizen voor het geld. Maar prima horloges
Gisteren heb ik de groene Seiko presage gepast en vond hem heel mooi staan, besloten dat dit hem gaat worden, wel word de blauwe wijzerplaat er ook bij besteld, en nu moet ik volgende week de keuze maken tussen groen en blauw, wat is jullie keuze? Ben benieuwd!
- De groene variant
- De blauwe variant
Van de vele ideeën en voorstellen: een prima keuze.
Ook nog voor die keuze gestaan. De blauwe vind ik meer tot zijn recht komen.
Blauw is makkelijker te combineren (tenmiste, in mijn geval). Groen is al wat lastiger met een blauwe spijkerbroek bijvoorbeeld.
Is wel een heel ding voor sommige mensen, waarom niet dragen wat je mooi vindt qua horloge, ik heb zelf hier zelf nog nooit op gelet eerlijk gezegd
O…Ja, ik heb 2 bijna blauwe armen(old skool) van de tatoeages dus dan zou ik in dit geval altijd iets blauw moeten dragen
De poll is voorlopig geen grote hulp met de 50/50
Maar je kan hier niet missen. Het zijn alle twee leuke horloges.
Inderdaad bijna 50/50
Moet de keuze toch echt zelf maken
Op deze foto’s vind ik groen mooier!
Deze lijkt me veel beter om lange tijd iedere dag te dragen. De groene en de donkerblauwe zou ik snel beu zijn.
De donkerblauwe vind ikzelf ook erg fraai, zit er stiekem weleens tweedehands naar te kijken.
Heb zelf het idee dat de donkerblauwe nog wat mooier met het licht kan spelen, al doet de Skydiving dat ook zeker niet slecht:
Edit: Valt mij op dat om 13.00 deze Presage blijkbaar op zijn blauwst is, zie mijn vorige post en onderaan de middelste foto in deze post.