Welk horloge ontbreekt nog in je collectie ?

Ik kan hem van harte aanbevelen,
Van de vele horloges die ik in mijn leven heb mogen bezitten,is dit echt mijn favoriet ,eenvoud in een prachtige uitvoering en comfortabel…

1 like

eenvoud en comfort?
ok, dat zijn argumenten om voor deze klok te gaan!
(en een half jaar huur te laten schieten)

Zou dan zelf eerder voor de SBGA011 gaan…

Goede keuze, de Astron is ook mijn daily beater…
Staat er ééntje te koop hier trouwens, niet de mijne hoor !
Die gaat nooit meer weg…
http://www.horlogeforum.nl/t/tk-seiko-astron-gps-zwart-rubber-band/49522?source_topic_id=49451

Mmmm, nee. Dat is de Springdrive, en hoe mooi en revolutionair dat uurwerk ook is, “ik wil” een automaat…

Dick

Het is natuurlijk de bedoeling ook gewoon je huur te kunnen betalen wanneer je zo’n klok aanschaft.

Deze zou nog wel in m’n collectie mogen…

Wat heet ontbreken… De vraag is of het horloge ooit binnen mijn handbereik zal liggen. Maar vooruit, wie niet waagt, die niet wint:

Maar ik zou ook al dik tevreden zijn met een haalbaarder doel:

1 like

Tsja, ik heb sinds ik mij echt bezig ging houden met horloges en het verzamelen er van, een enorme zwak gehad voor Omega. Ik moest en zou een Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph hebben. Ooit bijna op het punt gestaan er één te kopen, maar helaas, blauwe enveloppen en andere financiële aandachtsvragers boorde die droomklok door mijn neus. Ik zag de prijzen alleen maar stijgen in de jaren er na, en die prachtige droomklok dobberde steeds verder weg. Tot ik dit jaar eindelijk een Omega om mijn pols kon doen, met behulp van de meesterflipperraar @RobinH :wink: en het onvolprezen Horlogeforum. Het is dan wel niet de Omega welke ik ooit enorm begeerde, maar het is wel een topper van eenzelfde orde. En ik ben er enorm blij mee. Nu op mijn 48ste geboortedag, drink ik een heerlijke Belgisch biertje, typ dit bericht, en geniet dat het eerste deel van mijn droom is gelukt, en denk dat de rest van de droom uiteindelijk ook wel gaat uitkomen.

4 likes

De band doet me erg aan die vd LLD denken.

Bedenk met net dat n daytona, Portugese en navitimer ook op t lijstje staan. Zoveel horloges, zo weinig tijd :slight_smile:

Een pilot of military solar.
200m

De Citizen MB? is bijna niet meer te krijgen.

Grt.

Deze zou ik er graag nog eens aan toe voegen.

2 likes

Die is gaaf die Blancpain.

@Watch4Beauty…wat een plaatje die Vacheron.

Absoluut de Zenith el primero Striking 10th

2 likes