Welk horloge ontbreekt nog in je collectie ?

Hallo iedereen,

Ik ben eigenlijk benieuwd naar wat jullie wishlist is.
Ik heb tot nu toe mijn verzameling redelijk compleet.
Er ontbreken bij mij nog 2 horloge’s

http://nord-zeitmaschine.ch/a-en/a-Variocurve-en/variocurve-v2-en/vc-1-v2-v.html
en

2 likes

Bij mij in elk geval één van deze 2 Seiko DiscBurgers:

.

2 likes

Dat is makkelijk, deze :

2 likes

Deze voor erbij:

en deze als daily beater:

4 likes

2 likes

Mijn zwager heeft die groene Sub. Wat ik er wel leuk aan vind, is dat je niet veel groene horloges ziet. Maar ben verder geen Sub-fan. Eigenlijk is mijn verzameling al overcompleet. :smile:
Maar ik zou nog wel een keer een auto chrono willen. Want die heb ik nog niet. De ultieme, wat mij betreft, is de Monaco. Maar hoewel ie op zich wel betaalbaar is, vind ik 't eigenlijk belachelijk veel geld, voor een horloge. Dus ben er nog niet uit wat 't moet worden. En ik sluit ook niet uit dat er nog wel een duikertje bijkomt, een keer. Ben nogal een duikershorlogejunkie :wink:

2 likes

Deze staat heel erg hoog op mijn wishlist.

2 likes

13 likes

Ik zou mijn ultieme wishlist kunnen plaatsen met allerlei exoten die ik nooit ga bezitten, maar dit is in feite het grote, gapende en opvallende gat ik mijn collectie:

5 likes

2 likes

Vacheron Constantin is mijn favoriete merk en om het nog enigszins betaalbaar te houden een Overseas chrono
http://megaricoss.files.wordpress.com/2014/08/vacheron-constantin-overseas-3.jpg?w=1112

4 likes

Een eenvoudig mechanisch horloge met maanfase

Mijn beste,

Hét horloge wat niet mag ontbreken in mijn collectie
en waar ik al een tijdje naar op zoek ben (nos / nieuwstaat) is de
Omega Aqua Terra 150m Gents.
Modelnummer: 2802.34.37

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een 7750! Of 7760, mag ook - vind handopwinders wel prettig. Wordt wel meteen weer vintage dan. Ik denk al een tijdje over een Sinn 103. Even andere prio’s voorlopig, maar op niet al te lange termijn… En ze blijven maar duurder worden daar bij Sinn. Net een “gewoon” horlogemerk wat dat betreft. :disappointed: :wink:

sorry maar m.u.v. de Patek staat er hierboven helemaal niks
dat ik najaag… hoewel ik de Patek ook niet najaag
maar qua stijl is dat ding wel erg aantrekkelijk.

Naast de zendergestuurde Casio’s die de tijd altijd op de seconde bijhouden wil ik graag de Botta uno 24. Ik zal daar de tijd aflezen als ‘het is een uur of 3…’ Misschien wel een goede vakantieklok.

8 likes

Vind de Slow watch wel mooier

Deze mis ik nog:
2 in 1 principe: óf 1 voor de prijs van 2

Is zeker een mooi exemplaar. Voor mij dan toch de blauwe :grinning: op een mooie cognac croco band

1 like

Mij ontbreekt op dit moment deze in de verzameling:

1 like