Welk horloge ontbreekt nog in je collectie ?

Een Panerai, liefst zwart met licht bruine band en een Omega 42 mm Planet Ocean. Dat kost ons samen wellicht een jaarinkomen (ja, we verdienen niet veel) dus heb ik alvast een Herc PO en die andere zal wel een Parnis of zo worden.
:smirk:

http://dajiwatch.com/upload/product/2012-7-4/14380.jpg

2 likes

Deze:

En Deze:

Groeten,

Noel.

2 likes

Jup, dat is 'm.

2 likes

Oudere model royal oak met AP op 12.

http://195.154.205.140/mesIMG/imgStd/16907.jpg

Eerder genoemde Nautilus en voor t net n platinum Calatrava met n zwarte wijzerplaat. Maar Daan wel graag de kleine seconde gewoon op 6 uur. Wat zijn dit voor fratsen meneer PP

2 likes

[quote=“marnixmoed, post:25, topic:49451, full:true”]wel graag de kleine seconde gewoon op 6 uur. Wat zijn dit voor fratsen meneer PP

[/quote]

Die kleine wijzer op die PP is inderdaad een absolute misser.

Wat bij mij ontbreekt is iets met een oranje wijzerplaat. Nu ben ik republikein (dat mag in dit land) en vind ik oranje geen mooie kleur. Als ik er uit ben of mijn afkeer voor oranje enkel freudiaans is, schaf ik een oranje monster aan :smiley:. Vind ik die Botta Uno heel mooi. Waarschijnlijk een overdosis Braun-producten gehad in het verleden
 En toch blijf ik Braun mooi vinden, Dieter Rams is een van mijn favoriete designers.

Grappig eigenlijk dat kleuren zo beladen zijn. Ik herken wat je zegt deels, met het verschil dat ik oranje wél een mooie kleur vind. Als sinds mijn kindertijd associeer ik het met zomer en vrolijkheid. Ik wordt dan ook elke keer weer blij van mijn Monster. Helaas is oranje in dit land inderdaad niet echt een neutrale kleur. Ik heb niets met het koningshuis en ook niet met voetbal. Maar ja, verklaar dan maar eens aan Jan-met-de-Fossil waarom je een oranje horloge draagt.

1 like

Nou ja, oranje is in NL in ieder geval een positief beladen kleur. :smile:

Vive la Revolution! Nou ja vooruit, die hoofden mogen er wel op blijven. :wink:

2 likes

Deze alstublieft

2 likes

Heel erg graag deze:

4 likes

Staat voor 2016 op de planning.

3 likes

Ik heb er best nog veel die ik aan de collectie wil toevoegen

Maar degene die ik vooral wil toevoegen is degene die me is ontnomen.
Meistersinger unomatik
http://www.uhrsachen.ch/tickdifferent/wp-content/uploads/2007/09/meistersinger_unomatik.jpg

4 likes

Schitterend, jammer dat dit merk hier bijna nooit voorbij komt, op de seiko fff hommages na dan, maar die tellen imo niet mee.

1 like

Jij was ook een Doxa liefhebber, toch? Blijkbaar meer overeenkomsten;

Misschien kunnen we groepskorting krijgen? :wink:

3 likes

Omdat ie zo ongelofelijk mooi is en zo moeilijk te vinden, triggert deze mijn jachtinstinct enorm.

Groet,

Tecco

5 likes

Nog een keer, speciaal voor Tecco. :sunglasses:
Op Watchrecon worden ze nog weleens aangeboden hoor !

4 likes

Mijn natte droom
natuurlijk, als Seiko-adept

Dick

2 likes

Wat leuk, een stuk of twintig selfies in de rijstkorrels van de band :wink:

6 likes

Grappig, was mij nog niet opgevallen. :smile:

Oranje wijzerplaten en accenten zijn echt heel tof. Ik heb zelf ook een aantal klokkies met oranje. Heb het zelf eigenlijk nooit gekoppeld of geassocieerd met het Koningshuis of het voetbal
 maar nu je het zegt, komt wel goed uit :stuck_out_tongue: