Welk horloge ontbreekt nog in je collectie ?

Even mooi als onbereikbaar :pensive:

deze 2 natuurlijk:

Het zal er wel nooit van komen… :unamused:

@PeterLC Heb een 103 St Sa liggen die weg mag. Zal binnenkort wel in een te koop topic verschijnen … Mocht je er aan toe zijn, stuur dan even een pb.

Misschien voor de Aziatische markt. Daar houden velen niet vh getal 4, omdat kwam uitspraak t op ā€˜dood’ lijkt.

Met het vertrek van mijn omega speedmaster moonphase is er toch een icoon terug gekomen in mijn inmiddels veel kleinere verzameling. De. Rolex Subc. Maar na ook ooit een limited edition speedmaster gehad te hebben blijft een beetje gevoel van leegte achter.
Ik wil ooit weer een speedy pro hebben, maar dan wel een met het hesaliteglas. Zoals het ooit was.

1 like

Deze zou wel fijn zijn:

Wow, goed gezien! :smile:

Naast mijn Carrera in grijs, Monaco in blauw, Seamaster in blauw ceramic en zwarte Speedmaster mis ik voor mijn gevoel alleen nog een Rolex, een witte wijzerplaat en iets in titanium.

Natuurlijk hebben A. Lange & Sƶhne, PP of Vacheron droomhorloges maar ik moet realistisch zijn dus die gaan er niet komen zonder eerst een loterij te winnen.

Daarom denk ik eraan om ooit iets uit dit rijtje te bemachtigen;

Explorer II white dial.

Rolex Daytona white dial omdat een Paul Newman onbereikbaar is.

Verder blijven deze 3 in mijn hoofd spoken

Panerai Titanio als deze niet te groot is in 44mm.

IWC Cousteau.

Rolex 5513

1 like

Breitling Top Time ref 810 ss

Foto is uiteraard niet van mij maar komt voort uit een ontzettend leuk interview op Fratello Watches.

1 like

Ik ben ook nieuwsgierig naar dit horloge. Heb je deze al eens in je handen gehad?

Idd Doxa blijf ik ook gaaf vinden, maar qua prijs en looks vind ik de 43mm versies van Aquadive mooier en wellicht een stuk meer bang for buck dan een Doxa.

Ze hebben trouwens ook best een leuke historie bij Aquadive vind ik.

De turquoise wordt ook aantrekkelijker elke keer als ik em weer zie! :+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Helaas niet. Is tot nu toe bij dagdromen en reviews lezen gebleven :confused:

Een Omega Globemaster

http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/150319_DSC_5528.jpg

En een Girard Perregaux 1966

3 likes

2 modellen, daarna is mijn collectie af :wink:

1 like

Ja, die is ook gruwelijk!

Ik kijk al een tijdje uit naar deze (114270), maar vind ze vooral voor een goede prijs in Duitsland. Nog geen zin gehad om daarheen te reizen :smile:

Een Daydate zou ik nog eens willen; ben er alleen nog niet uit welke…

Deze groene vind ik subliem - maar combineert misschien minder goed bij overhemden:

Dan is deze versie misschien ā€œklassiekerā€ā€¦

Beiden zijn 36mm - zoals een daydate eigenlijk moet zijn…
Maar deze zomer heb ik in Parijs deze gepast…kost je een rib uit je lijf, maar dan heb je een degelijke president-bracelet Ć©n 40 mm was ook niet verkeerd… :smile:
GƩƩn Romeinse indexen want dat vind ik te druk.
Gewoon eenvoudig met streepjes behangpapier :smile:

Nu ja, als je binnenkort een hoop horloges te koop ziet staan weet je dat ik aan het $paren ben :smile:

Deze dus. Ik heb het gevoel dat dat bij mij snel goed gaat komen.

2 likes

Deze kriebelt bij mij ook nog steeds. maar is ook echt de enige.
Voor de rest ben ik gewoon content met wat ik heb. :sunglasses: