Welk horloge raden jullie mij aan?

Hoi !

Ik ben weer eens op zoek naar een nieuw horloge maar ik weet op het moment geen leuke horloges.

Ik houd van horloges met veeeeeel functies, veel wijzertjes die ronddraaien bijvoorbeeld (Chronograph).
Een dikke horloge vind ik ook mooi

Ik koop overigens mn horloges op eBay, het maakt me immers niet uit of ze niet orgineel zijn :wink:

Thanks

ik zelf wacht op het ogenblik op een breitling navitimer world…

Hi Gamemen,

eBay ?

Kun je beter op marktplaats wat uitzoeken, daar barst 't van de facsimiles, replica’s en andersoortig
"“mooi”" gekopieërde dikke merk horloge sprullen :slight_smile:

André

Hoi,

Op eBay is meer aanbod geloof ik, internationaal…
Deze horloges vallen echter in mn smaak !:
CASIO SPEED-MASTER CHRONOGRAPH
SEIKO ARCTURA KINETIC CHRONOGRAPH
SEIKO SPORTURA GRONOGRAPH

Als jullie die horloges zo zien, hebben jullie dan nog aanbevelingen in dezelfde smaak ?
Die breitling vond ik overigens niet mooi

andre Schreef:

Hi Gamemen,

eBay ?

Kun je beter op marktplaats wat uitzoeken, daar
barst 't van de facsimiles, replica’s en
andersoortig
"“mooi”" gekopieërde dikke merk horloge sprullen

André

Klopt Andre,
Er wordt daar veel nep etc. etc. verkocht.
Maar je vind daar ook hele mooie horloges hoor zoals deze :

Mijn laatste aanwinst

Dat blauwe spul, is dat een kwestie van hard wrijven om het er af te krijgen?

(ik heb er ook een paar binnengehengeld).

Gefeliciteert Peter (tu)
een Mido Ocean Star , met een kast uit één stuk, uurwerk gaat er via de voorkant, in en uit.
één van de bekendste modellen horloges van Mido ,samen met de MultiFort automaat uit de thirties.
ziet er nog perfect uit, en met een mooie stalen band en het originele doosje zo te zien.

Groet André

robbie409 Schreef:

Dat blauwe spul, is dat een kwestie van hard
wrijven om het er af te krijgen?

(ik heb er ook een paar binnengehengeld).

Tijd heb je altijd, als je maar wil.

Het lijkt op een heel dun laagje plastic.Ik heb er aan zitten pielen maar het ging er niet meteen af , het zit er nu nog op. Ik draag de mijne nog niet moet de band nog inkorten.Heb jij ze ook compleet met die mooie doos ?
Als ze voor de verkoop zijn mail dan ff in een pb wat je ervoor wilt hebben.Ik heb een kennis die er ook 1 zoekt.

Klopt Andre,
Gaat er via de voorkant uit wat weet je dat weer goed.
Op de achterkant staat het nummer : 9882761 8269 weet jij uit wat voor jaar hij komt ? De verkoper wist het me niet te vertellen.

Hi Peter,

Er is nog een groot surplus van deze Mido Ocean stars in NOS conditie uit de negentiger jaren te koop.
Er zitten 25J ETA 2824 auto calibers in, afmeting kast 38mm x 10mm hoog.
veel zitten er nog compleet in hun blauwe plastic beschermjasjes.


groet, André

Rolex. Ziet er mooi uit + goede investering.

Hoi Seamaster,

Ik ben zelf ook van plan om een Navitimer World te gaan kopen. Moet nog wel even sparen.
Ben wel al aan het kijken waar ik hem het beste kan bestellen.
Welke uitvoering heb jij. Kun je mij ook vertellen waar je 'm hebt besteld en wat de prijs is.

Ik zelf zit te denken aan de uitvoering met de zwarte wijzerplaat en een donkerbruine croco band.

Zo’n NOS Mido heb ik ook wel interesse in, indien er nog een over is hoor ik het wel.

je hebt een pb

Wat dacht je van een Steiner?

Leuk dat er al wat mensen hebben gereageerd, maar zou het niet handiger zijn als TheGameMen eerst laat weten wat zijn budget is…

Anders heb ik ook een aanrader. Een Vacheron Constantin Tour de lílle…

Dik, "wijzertjes :slight_smile: " en betaalbaar!!

Ah, mijn budget, rond de 150 euro…
Daarom kijk ik ook voor imitaties :wink:

OK…dan valt een aantal horloges af die anderen je aanraadden. En ook degene die ik je aanraadde. Hij is wel mooi, hoor, die Vacheron Constantin Tour de l’Ille. Maar goed, € 1,2 miljoen euro is dan iets boven je budget :wink:

Misschien is er een replica-versie :wink:

Ja ik had namelijk op die naam gezocht en ik dacht die maakt een grapje :wink:

Ja ik koop sowieso alleen maar replica’s, waarom het prijsverschil betalen als ik het als Leek zijnde toch het verschil niet zie :wink: ?