Welk horloge schenk jij je partner?

Daar was echt geen woord aan gelogen, ik vind het zelfs voor mij nog wel een mooi formaat. Ja ze is er onwijs blij mee. Gelukkig want ik had de achterzijde laten graveren. Dat was dus wel een gokje :wink:

1 like

eigenlijk een kleine heren dresswatch maar past prima! Mijn vrouw houdt niet van te iele horologes.

5 likes

Zie net dat ik dit topic heb gereanimeerd… Maar zo rond de feestdagen lijkt het me wel actueel!

2 likes

Dan gaan we gewoon rustig verder.

4 likes

Zo! Mijn vriendin zou er blij mee zijn, maar zou het totaal niet op waarde schatten vrees ik.

Dit moet hem gaan worden denk ik. Een leuke daily beater:

(Sta natuurlijk open voor andere suggesties)

1 like

De mijne eerst ook niet maar heb haar aangestoken met het virus.

Mijn wederhelft heeft deze gekregen bij de geboorte van onze dochter

5 likes

Een Credor zelfs! Mag ik je meisje zijn? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik moest opnieuw lachen. :joy:

1 like

:rofl: nou, zoals je ziet ben ik al voorzien…
Droeg ze m maar wat vaker.:frowning:

Interessant topic. Mijn vrouw heeft een vervelend dure smaak. Het liefst goud, stenen en merken als AP. Ik zou haar zelf graag een keer willen zien met een DJ31 witgouden fluted en met die nieuwe groene plaat, prachtig. Maar dat vind zij weer niets… dus dat cadeau doen schiet niet op. Zelf heeft ze haar zinnen gezet op een Royal Oak met diamanten bezel, maar dat vind ik echt veel te veel geld om cadeau te doen. Ik laat haar nu zelf sparen en wellicht dat ik haar voor een deel help.

1 like

Ik heb een Luminox 3501 cadeau gegeven. Ze werkt in de zorg, dus deze leek me handig voor heldere tijdsweergave (ook in donker)

3 likes

Deze schoonheid voor mijn schoonheid :hugs:

3 likes

2 likes

De mijne ook: Zie jij je vriendin ook al zo weinig?

Dit jaar deze Seiko cadeau gedaan aan mijn vrouw.

watch

Ze heeft 2 weken af en aan Covid diensten als arts. Het gaat.

1 like

Deze glimmer waar ze super blij en ja zelfs ook zuinig op is :joy::joy:

3 likes

Deze prachtige Chanel J12 (33mm)

2 likes