Welk horloge schenk jij je partner?

Ik heb zelf ooit een Seiko Padi Turtle cadeau gekregen, die met Pepsi bezel, en die zit dus nu constant aan de pols van mijn vriendin. Zie ik ook niet meer terug. Die band aanpassen op lengte is a pain in the ass, dus daar begin ik niet meer aan. Dus… vorig jaar zomer maar de gouden Turtle SRPC44 voor mijzelf gekocht, met matching Jubilee van Strapcode.

Daarnaast met kerst een Seiko 5 int groen voor haar gekocht. Groen is zo ongeveer haar favo kleur dus dat past goed bij dr. Ze draagt op dit moment geen enkel horloge, maar dat komt omdat we net een dochtertje hebben gekregen en zo’n ding voor haar alleen maar in de weg zit.

2 likes

Ze is gek van paars en bling en werd op slag verliefd op deze (klik voor iets meer scherpte, sorry).

2 likes

Ik heb haar deze cadeau gegaan toen we 5 jaar samen waren. Ik moet wel eens huilen als ik zie hoe hij er uit ziet na slechts 1.5 jaar :sweat:

2 likes

Toen ik een TT omega kocht, kreeg zij er ook een. Het was immers kerst. Ze was er erg blij mee.

6 likes

Voor haar en geen

Levert je €2350 extra horlogevarkentje op. Ik zou niet klagen als ik jou was.

2 likes

Ik klaag niet hoor, ze is lang blond slank en heel fijn maar ik hoopte toch iets van horlogekennis bij te brengen…

1 like

Mijn vrouw hecht niet zo aan een (bijzonder) horloge. Ze vindt dit Certinaatje daarom prima.

4 likes

En deze…

1 like

Deze, de foto’s overtuigden toch niet helemaal maar na hem in IRL te hebben gezien, bleek hij toch wel heel mooi.

2 likes

Schenkenschenken… Bruikleen om het uurwerk soepel te houden en klok wat polstijd te geven :hugs:

2 likes

Mijn vrouw heeft liever een paar schoenen :roll_eyes:

1 like

Haar NA voor deze zomer :sunglasses:

7 likes

Wat is dit nou weer?

Dit Metin, is treurigheid, pijn, piepers en een verschrikkelijk tafelkleed. Maar vooral treurigheid…

4 likes

Sterkte man. Dit ziet er sneu uit.

2 likes

Eens

Ik voel mij gewoon naar door die foto…

Wat heb je in hemels aan uitgespookt dat iemand je zoiets voorschotelt. Dit is echt ziek​:joy::joy:

2 likes

Mijn vrouw blij gemaakt met dit horloge.

2 likes

Toch gedaan. Mooi!
Ik heb er geen woord teveel over gezegd toch?

En is mevrouw er ook net zo tevreden over?