Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Als ik deze heb ben ik voorlopig klaar. Eentje die ik ook graag wilde volgt binnenkort een NA van. Maar deze wil ik echt heel graag.
Screenshot_2023-12-20-21-30-55-07_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7

Mijn verlanglijstje bestaat eigenlijk uit 2 horloges op plek 1 de Breitling SuperOcean Heritage
IMG_2600
En de Rolex Seadweller 43mm

Maar ik heb nu nog steeds “horloge rust” dus ik kan rustig sparen voor de SuperOcean

6 likes

Ultimo spaar ik voor een GS spring drive. Maar daaronder staan de meer bereikbare Baltic HMS 002 blue gilt en een Seiko Sarb017 alpinist. Beide zo schitterend en karaktervol…

1 like

Deze lijkt me wel wat:

(Mooi maatje, 38mm).

13 likes

Heerlijk, geniet vooral daarvan :sweat_smile:

Die superocean is het zeker waard om voor te sparen, wat een schoonheid! Ook zeker een rijzende ster op mijn verlanglijst.

1 like

Vorige week bij de fruit en vee handel geweest. Ik ga toch voor de stalen variant. :heart:

24 likes

Nog steeds deze :blush:

16 likes

Deze Quartz van Frederique Constant:

Of de zwarte:

Op plek 2 iets heel anders:

Groet, Marc

6 likes

GS Spring DRIVE snowflake

13 likes

De SBGA481G

Had ik het geld maar :yum:

10 likes

3 likes

Iets plats, handgewonden, met een rijkelijk wit gelakte of enamel wijzerplaat. Suggesties welkom.

Nieren ook welkom, ter sponsoring van de saxonia thin gold flux.

Oke, ik doe een keertje mee, want soms is wachten minstens zo leuk als het uiteindelijk hebben van dat waar je op wacht. Een bescheiden wens. Helaas uitverkocht dus even wachten op een nieuwe batch.

5 likes

5 likes

Ik heb er drie met stip bovenaan staan :see_no_evil:

23 likes

Deze is onderweg, maar wordt pas eind maart/begin april geleverd. Daarnaast heb ik de volgende 2 ook nog op mijn verlanglijstje staan:
29448490-pin79ds5n2sii9f6zk5oefyb-Large
En
27627609-sg9418yl6o0o8hryhpwgu2yv-Large

9 likes

Die eerste twee gaan nog wel een tijdje duren.

1 like

:sweat_smile: Het is niet zo dat ik er geen heb. #geenhaast

Ik doe mee met de reduced.

26 likes