Als ik deze heb ben ik voorlopig klaar. Eentje die ik ook graag wilde volgt binnenkort een NA van. Maar deze wil ik echt heel graag.
Mijn verlanglijstje bestaat eigenlijk uit 2 horloges op plek 1 de Breitling SuperOcean Heritage
En de Rolex Seadweller 43mm
Maar ik heb nu nog steeds “horloge rust” dus ik kan rustig sparen voor de SuperOcean
Ultimo spaar ik voor een GS spring drive. Maar daaronder staan de meer bereikbare Baltic HMS 002 blue gilt en een Seiko Sarb017 alpinist. Beide zo schitterend en karaktervol…
Heerlijk, geniet vooral daarvan
Die superocean is het zeker waard om voor te sparen, wat een schoonheid! Ook zeker een rijzende ster op mijn verlanglijst.
Iets plats, handgewonden, met een rijkelijk wit gelakte of enamel wijzerplaat. Suggesties welkom.
Nieren ook welkom, ter sponsoring van de saxonia thin gold flux.
Oke, ik doe een keertje mee, want soms is wachten minstens zo leuk als het uiteindelijk hebben van dat waar je op wacht. Een bescheiden wens. Helaas uitverkocht dus even wachten op een nieuwe batch.
Deze is onderweg, maar wordt pas eind maart/begin april geleverd. Daarnaast heb ik de volgende 2 ook nog op mijn verlanglijstje staan:

En

Die eerste twee gaan nog wel een tijdje duren.
Het is niet zo dat ik er geen heb. #geenhaast
Ik doe mee met de reduced.