Ja, ik bedoelde toen ik hem nog om de pols had
Ik zit er nu zelf ook naar te kijken…
Hij is in werkelijkheid echt mooi. De wijzers zijn ook mooi gepolijst. Een verassend geheel.
Heb er 3 op mijn verlanglijstje staan, kan niet echt een keuze maken welke er stipt op nummer 1 staat.
Rolex GMT-Master II
Luminor Marina Carbotech
Omega Seamaster Planet Ocean Ultra Deep Professional watches
De AN8200-50A, vandaag in het echt gezien en ik moet zeggen (persoonlijk) ik vond hem op foto vele malen mooier. Hij zal het niet worden en vliegt van de lijst
I know . Maar inderdaad wel wat geld he. Ik ga nu na mijn astron sparen voor een quartz versie van GS. Ben ik echt zot van geworden wat deze allemaal kan en vind ik nog net iets doenbaarder dan deze soorten
. Op naar de 3500
. Maar inderdaad deze zijn echt prachtig he
Citizen Chronomaster
Foto’s staan in aparte topic
@Piede heeft er nu een als ik goed begreep, foto heb ik even geleend, wilde ik jullie niet onthouden. Credits voor Piede
Je leest dat er meer verwarde mensen worden aangetroffen maar zeg nu zelf
De nieuwe Longines Conquest
OF
Tudor BlackBay Chrono
OF
De Hanhart 417 ES
Je zou toch voor minder in verwarring raken. Ik kan niet kiezen
Ik raak vooral in verwarring van die vreselijk wazige plaatjes; hoe krijg je dat voor elkaar?
Blij dat ik kan helpen😀
Screenshots, het gaat om het idee
Dankje, ik houd het in mn achterhoofd. Budget is nu nog ontoereikend.
waanzinnig mooi en waanzinnig duur. Het horloge waar mijn liefde voor horloges mee begon. Onderweg in het vliegtuig van Stuttgart naar Amsterdam. Ik wist toen nog niet dat horloges zo duur konden zijn.
Zodra Longines de rework van de Conquest uitbrengt in 38-39 mm dan staat hij met stip bovenaan mijn verlanglijstje Ik hoop dat ze er snel werk van maken!
Jij stemt gezien de bril op Longines