Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

SBGN027
Net speels genoeg om niet saai te zijn, net saai genoeg om niet speels te zijn…

17 likes

Schitterend. Maar nul fijnafstelling op de gesp helaas

1 like

Een Orient King Diver exact van dit type/bouwjaar. Expressief maar net geen kisch. Vind ik. Met achteraf spijt deze op een veilingsite voorbij te hebben laten gaan.

8 likes

Zo ik dacht dat ik een YM2 wel eens zou willen hebben maar nadat ik de GMT ‘zombie’ in handen heb gehad bij een Deense AD ben ik toch wel een beetje verliefd…(helaas alleen ‘Exhibition only’ natuurlijk):face_with_spiral_eyes:

Rolex GMT Master II 126713GRNR

Lekker anders

IMG_2040

Mocht iemand nog eentje hebben liggen dan hoor ik het graag :wink:

18 likes

Is dit nou geelgoud of rose?

Zit een beetje tussen roze en koper in.

1 like

Mijn volgende aanwinst wordt hoogstwaarschijnlijk de Citizen Super Titanium Armor. Ik twijfel nog tussen deze twee. Mocht er iemand eentje hebben en er vanaf willen dan hoor ik het graag :slight_smile:

7 likes

17 likes

Precies deze kwam ik bij toeval laatst tegen. 42mm en perfecte verhoudingen (de band kan beter maar op rubber, als in zwart, zeker mooi). Nooit gedacht dat ik voor een Breitling én voor een wit horloge zou vallen, maar deze komt zeker hoog in de tipparade binnen van mijn verlanglijstje… Ik zie ze zeer weinig.

en andere hoek:

image

17 likes

Tijdloze klasse :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik neig de laatste tijd toch enorm naar een BB58…

Of zijn er nog betere alternatieven?

18 likes

Er is absoluut weinig mis met een BB58, maar de 54 wint het voor mij.

20 likes

In welke opzichten dan voornamelijk?

1 like

Ondanks dat ik al een Pro heb absoluut deze. Nu twee keer gepast en hij moet er komen :sweat_smile:

18 likes

Plattere kast, nieuwe T-link clasp, elegantere kroon. Helemaal mee eens, BB54 wint echt op alle vlakken. Een diver in dit formaat is een redelijke prestatie!

6 likes

De T-clasp is inderdaad wel een mooie upgrade…
Qua formaat lijkt 39mm mij perfect.

2 likes

Als je de nieuwe T-clasp bestelt (die redelijk aan de prijs is) zou je die volgens mij over kunnen zetten. Da’s wel echt een grote stap vooruit als ik mag bekennen!

1 like

Nee

1 like

Prima samengevat!

1 like

Moet nog even geduld hebben tot Juni, maar deze Omega 210.30.42.20.03.003 staat met stip bovenaan.
Even foto gepikt van @FRANS3, vindt hij niet erg :wink:

26 likes