Update na 2 weken: hij staat nog steeds bovenaan!
Ben bang dat ze daar niet aan doen
Ik doe mee voor een 200T!
-
Korte termijn - Rolex DD 41 blauw/fluted/jubilee
FC Amstel Watches -
Jaartje of 5 als 't meezit - AP Royal Oak 15202
FC Amsterdam Vintage Watches
De eerste is heel afgezaagd:
Rolex Submariner
De tweede is, vind ik heel bijzonder Grand Seiko SBGH273
Net zoals de derde. Een Grand Seiko SBGH271
De laatste twee zijn helaas niet in NL verkrijgbaar.
Ik heb weer wat bedacht…
Dit moet hem gaan worden. Tudor Black Bay Black 79230n eruit en deze BB58 blue erin…
Meer kleur en balans in de collectie. De Black Bay GMT en de normale zwarte zitten toch erg in elkaars vaarwater. Een BB58 blue zou vanwege zijn kleur en formaat meer op zich zelf staan.
Heb je die 38mm Bathyscaphe al kunnen passen?
Ik ben ook wel geïnteresseerd
Goed plan!
Ca jaar geleden in t buitenland.
Machtig mooie ervaring bij die ad. Eerste wat die tegen me zei toen ik naar binnen liep, was er nog nooit geweest, ik kan je met alles helpen behalve met R… Die gast ontdooide ter plekke toen ik aangaf een Brequet te willen passen. En hij kwam zelf met de BP.
Ik heb zowel de blauwe, bij deze ad omgehad. Alsmede de antraciet dail bij een andere die pakweg een 200 meter verder ligt. Beide 38 mm
Blauw vind ik mooier. Maar goed, sucker for blue.
haha dat klinkt goed!
Ik heb vandaag een rondje gebeld, maar nergens zomaar op voorraad…
Ben vooral benieuwd naar hoe glimmend die bezel in het echt nou is en hoe de grootte en de verhoudingen op de pols uitkomen.
Maar op de foto’s en filmpjes ziet het eruit als een hele verfijnde duiker!
Afwerking is top van wat ik heb kunnen zien en in deze duikers prijsklasse heb je niet de wereld aan keuze.
Ik merk idd ook dat in Nederland de 38 mm moeilijk te passen is.
‘Kan besteld worden maar dan wel koopverplichting’ in die strekking word mij geantwoord.
Of ‘we laten niks op zicht komen, ook al is die binnen de keten elders in Europa wel op voorraad’. Als we m hier hebben liggen heb je mazzel’
Wat een stoeptegel.
52mm?
57mm zonder kroon
Ik heb werkelijk wel eens iemand gehad die hem wilde kopen.
En je hebt hem nog steeds?
Nee gelukkig werk ik bij een winkel en had ik het over een klant