Ach nog even door sparen en dan zien we wel. Ik vind momenteel nog wel een aantal andere horloges leuk. Wellicht eind van de zomer.
We gaan t zien.
Is €500 niet direct heel veel. Dat is btw vrij en nog een beetje direct wensen.
Voor mij is t wellicht een idee om naar een stad te gaan waar sowieso meer TH ad’s zitten en dan allemaal af gaan mocht ik voor de Tag gaan eens kijken wat ze aanbieden
The Rolex GMT-Master II ref. 126713GRNR has earned the moniker “Zombie” due to its unique and eye-catching bezel insert . The bezel features a two-tone Cerachrom insert in black and grey, a color combination that has rarely been seen in the GMT-Master collection.
Het is de Citizen NJ0180-80X
Ik heb vandaag even een andere kleur gepast. De groene was helaas niet op voorraad. Dat titanium draagt wel heel erg licht. Qua gewicht voelt het goedkoop, maar de afwerking is van de kast is meer dan prima.
Het eerste (en hopelijk enige ) plan voor 2025 is gevormd. De Citizen Octavia mag gaan (staat in het blauw) en een derde The Citizen gaat komen in huize Piede
Dit is zo’n ontzettend gave release, heeft iemand dit horloge al in het echt mogen aanschouwen?
Voor mijn gevoel is Frederique Constant behoorlijk aan de weg aan het timmeren als het om ‘respect’ in de horlogewereld gaat. Toen ik met deze hobby begon en de verschillende horlogemerken aan het verkennen was kwam ik regelmatig horloges van FC tegen met outlet-achtige kortingen. Het lijkt alsof dat steeds minder aan het worden is en dat het merk vaker in collecties en op populaire YouTube kanalen te vinden is. Ik zou deze graag in het echt willen proberen