Procentueel gezien is dat best flink op dit bedrag! Ik denk dat je deze voor €2.500 +/- moet kunnen scoren.
The Rolex GMT-Master II ref. 126713GRNR has earned the moniker “Zombie” due to its unique and eye-catching bezel insert . The bezel features a two-tone Cerachrom insert in black and grey, a color combination that has rarely been seen in the GMT-Master collection.
Oeh wat een fijne, wat is de referentie?
Het is de Citizen NJ0180-80X
Ik heb vandaag even een andere kleur gepast. De groene was helaas niet op voorraad. Dat titanium draagt wel heel erg licht. Qua gewicht voelt het goedkoop, maar de afwerking is van de kast is meer dan prima.
Heel Tof👌
Heel gaaf deze!
Het eerste (en hopelijk enige
) plan voor 2025 is gevormd. De Citizen Octavia mag gaan (staat in het blauw) en een derde The Citizen gaat komen in huize Piede ![]()
Geweldig mooi.

Ipv? Of erbij?
Haha Tja het liefste erbij maar dat gaat financieel niet lukken ![]()
Als ik de Explorer verkoop is dit goed haalbaar.
![]()
![]()
Toch geen echte klik met de Explorer?
Maar dan heb je wel 2 duikers.
Dit is zo’n ontzettend gave release, heeft iemand dit horloge al in het echt mogen aanschouwen?
Voor mijn gevoel is Frederique Constant behoorlijk aan de weg aan het timmeren als het om ‘respect’ in de horlogewereld gaat. Toen ik met deze hobby begon en de verschillende horlogemerken aan het verkennen was kwam ik regelmatig horloges van FC tegen met outlet-achtige kortingen. Het lijkt alsof dat steeds minder aan het worden is en dat het merk vaker in collecties en op populaire YouTube kanalen te vinden is. Ik zou deze graag in het echt willen proberen ![]()