Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Heb de zwarte besteld… :blush:

1 like

Alleen voor in de sauna, mag ik hopen

1 like

:joy:

Op zeker!

1 like

Nee, is het ook niet. Maar ik moet wel realistisch blijven. Dit soort bedragen ga ik nooit aan een horloge uitgeven. Tenzij ik ineens de enige erfgenaam van Elon Musk blijk te zijn. :joy:

2 likes

Geef de hoop niet op, ik acht ‘m ertoe in staat.

2 likes

14 likes

U vraagt… :wink:

27 likes

Prachtig :heart_eyes:

Wisselt iedere dag bij mij… best vervelend, niet weten wat je wil.
Als er ooit eentje voor een goede prijs op mijn pad komt, of er blijft eentje plakken in m’n hoofd, hap ik.

de nieuwe Aqua Terra met Glossy Dial, fijnafstelling in de vlindersluiting en in 38 mm

33 likes

Van de groene Harrods naar deze mooie rode…

9 likes

De IWC Pilot watch in 36mm :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

De Engelse Mark X met de wijzers van de Duitse Form A en B Luftwaffe Beobachtunsuhre… moest ik er iets om geven zou ik deze mengeling een schande noemen.

Er staat er 1 in het blauw :wink:

Voor mij de IWC Mark XV, wat mij betreft de laatste variatie die het meest trouw is gebleven aan de RAF Mark 11.

18 likes

Als reële doelstelling komt er in de komende maanden nog een leuke duiker/toolwatch voor de zomervakantie dit jaar. Mag een kleurtje hebben en rond de 500 kosten( al mag een hele mooie waar ik gelijk weg van ben best iets daarboven zitten) dus daar ga ik mij eens in verdiepen komende maanden.

Maar als geld geen rol speelt(al is hij niet onbereikbaar duur maar ik denk dat er wel een tijd overheen moet gaan voor ik in mijn hoofd zover ben dat ik dat geld aan een horloge uitgeef🤣) dan weet ik het wel, ik vind de Holtinrichs signature ornament echt super gaaf.
Liefste met de groenige wijzerplaat als op de foto maar dan niet met de opengewerkte lugs maar die gesloten variant van de 1e foto :ok_hand: :grin:

12 likes

Mijn doel voor dit jaar is de Conquest groen in 38mm. Om de pols gehad bij een juwelier en nu blijft hij in mijn hoofd zitten.

21 likes

Omega Seamaster ref.168.022

11 likes

Een mooie 1601 is het spaardoel komend jaar

11 likes

Schandalig mooi!

1 like