Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Nog nooit eerder gezien maar door je post even ingelezen. Erg leuk en uniek horloge, veel plezier met het uitzoeken van de kleur.

Deze ook in de etalage zien staan bij Nelissen in Venlo. Wat een mooi ding! Leuke maat ook

1 like

En er is ook nog een bb54. :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 like

Zeker een mooie! Maar die is denk ik nét te klein. Kleinste horloge wat ik momenteel in m’n collectie heb is een sarb033 met 38 mm. Maar je hebt wel een punt, ik moet 'm niet afschrijven zonder te passen.

1 like

Kreeg net een mail; back in stock. Wat vinden we ervan :thinking:

14 likes

Ik ben al 2x wezen kijken naar de seamaster Titanium Tantalum Sedena Gold. Ik wil hem graag hebben maar moet er een ander gorloge op inruilen waar ik ook erg gehecht aan ben.

Daarbij komt ook nog dat deze uitvoering waarschijnljjk noet heel waarde vast is.Twijfels twijfels twijfels :upside_down_face:.

10 likes

Ik zou hier wel mee kunnen leven

17 likes

Deze King Seiko.
Niks mis mee, toch @Fate_Amenable_To_Change Chris?

12 likes

Dat doet me er aan denken dat ik de mijne wat vaker moet dragen. Ik grijp altijd wat anders uit de ton, meestal de SBGW231 die er naast ligt.

Ik vind hem prachtig, maar een tandje groot. Dat zit tussen mijn oren.

1 like

Over 5-10 jaar lach je hierom…

Lekker maar vast (te) klein… :heart_eyes:

1 like

Ik wilde dit jaar rustig aandoen maar ik ben stiekem toch aan het kijken naar één van deze horloges:

Als vervanger voor:

25 likes

vier totaal verschillende horloges! ben wel benieuwd waar het dan op uitdraait…

5 likes

Welke voegt het meeste toe aan je huidige verzameling Koen?

Voor mij staan er twee totaal verschillende dingen bovenaan.

Of een GS GMT😍

Of een vintage Airking :heart_eyes:

8 likes

For the winn

8 likes

Super mooi horloge, maar de lugs zijn wat lomp. Voor mijn pols dan. Verliefd op de foto, afknapper om de pols.

1 like

Ik heb vrij groffe polsen, dus moet goedkomen.

1 like

Toen ik mijn Explorer op heb gehaald lag deze in de vitrine. Gaat zeker mijn volgende worden, aangezien het horloge potje leeg is hoop ik toch met een paar jaar deze aan de collectie toe te kunnen voegen.

16 likes

De Glashutte en JLC zouden het meeste toevoegen gezien ik enkel sportieve horloge heb.
Aan de andere kant zit daar ook de grootste twijfel voor deze horloges gezien mijn voorkeur voornamelijk bij sportieve horloges ligt.

2 likes