Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Jep

1 like

Dat klopt idd

1 like

Dromen zijn er om te verwezenlijken :smiley:

2 likes

:smiley: True. Maar dan nog zie ik mijzelf niet met zoiets prijzigs om de pols lopen. :man_shrugging::innocent:

1 like

Zit tussen de oren. Gewoon doen, als het kan, Daffie.

4 likes

:+1: Kunnen is idd ook nog een dingetje :blush:

3 likes

Paar maandjes niet flipperen. Bespaart aardig wat :sweat_smile:

1 like

Precies. Alle spul verkopen, niets kopen, beetje sparen en toeslaan! :boom:

1 like

Ok…ben over een maandje terug…:sunglasses:

6 likes

Explorer 40mm…

14 likes

Met stip bovenaan de lijst, wat een knaller is dit. Past perfect naar mijn explorer 40mm.

8 likes

Ik ben wel benieuwd wat er uiteindelijk komt, Zoldar! Twee eenvoudige tanks hier, een Seiko van mijn vader en een kaduuk vooroorlogs Tankje van Horacio (Vlaams ‘merk’). De Tanks waar jij naar kijkt spreken mij wel aan. Daar ga je vroeg of laat vast uitkomen.

1 like

Ik heb voor nu de Patek model 96 afslag genomen met de Baltic MR Roulette.

Met de tank vind ik het lastig iets te vinden, buiten een echte Cartier Tank, die me echt raakt. Is wel ff een investeering.

De Eterna 1935 Les Historiques ziet er ook mooi uit. Moet ik verder in duiken.

5 likes

Dit lijkt me wel wat voor de zomer, het is zo vol, druk en apart dat het weer tof is. Ik moet hem eens een keer passen eigenlijk:

16 likes

38 of 44???

1 like

Lijkt mij de 38 versie op de foto.

Ps ik kan het model aanraden…heel erg tof. Draagt geweldig licht om de pols door het gebruik van carbon.

Mijn 44 model…van al weer even geleden.

10 likes

Ja, voor mij zeker de 38mm. Die gele is ook tof @daffie, maar is er volgens mij niet in 38. Hoe ging het met krassen en breuken op die carbon kast?

Hij past goed in mijn collectie denk ik en is lekker sportief. Breitling sowieso wel een tof merk wat ik nog nooit in bezit gehad heb.

1 like

Moet eerlijk zeggen dat ik de Endurance niet lang heb gehad. Je kent mij en m’n flipperitus. :wink: Kortom ook niet lang genoeg om iets te kunnen zeggen over de krasgevoeligheid van de carbonfiber kast. Al zal dit in de praktijk vermoedelijk wel goed zitten aangezien het vrij hard spul is. En het is ook niet een coating, dus zullen krasjes niet de onderliggende staalkleur tonen zoals bij horloges met zwarte coating (op staal kast) en zul je krasjes minder snel zien.

Benieuwd of jij er uitendelijk voor gaat. Tof model. :+1:

1 like

Volgens mij zijn er 38mm’s op HF, en het 2e hands aanbod is beperkt, al is er wel 1 interessante nu.

Eens goed kijken want ik vind ze wel behoorlijk aan de prijs (het quartz dilemma…)

2 likes