Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

3 likes

Voor mij al heel lang deze:

26 likes

Hij is zo mooi, maar zo dik (althans past niet bij dit horloge), zo onwijs jammer! Als ze de case anders maken en hem 2mm dunner maken zal dit een hardloper zijn/worden!

4 likes

Ja ik ben het met je eens dat de dikte het grootste minpunt is. Al vind ik het in deze nog te doen. Er zijn dikkere exemplaren haha.

Sowieso is dat voor GO wel een aandachtspuntje. Dunnere cases en iets langere power reserve zou hun horloges echt af maken.

Mjah volgens mij lukt het zelfs A Länge & Söhne niet om hem dunner te maken voor 4x de prijs dus het zal makkelijker gezegd zijn dan gedaan zijn :thinking:

2 likes

Dit is t verlanglijstje momenteel

8 likes

De Lange 1 moonphase is 10.2mm en de GO 12.7mm. Dus het verschil is toch aanzienlijk. De GO is natuurlijk een automaat, dus dat scheelt wel. Maar misschien zou een handwinder uurwerk een goed idee zijn om de dikte te beperken? :thinking:

Mooi stuk wel, die PanomaticLunar. In het blauw kan die me ook wel bekoren :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh dat is inderdaad dunner dan ik dacht. I stand corrected haha!

Ja die blauwe is ook erg mooi. Vind zelfs die witte erg mooi haha. De enige die ik echt niet mooi vind is eigenlijk de groen met goud. Vind die combi echt niks haha. Groen en goud kan mooi zijn. Maar zoals op die GO is het echt een misser :sweat_smile:

Maar goed, scheelt me weer €10k.

1 like

Cartier Santos Medium. De retailprijs is sinds gisteren verhoogd van €7.700 naar €8.200. Alleen als ik hem nog voor de oude prijs kan vinden, rond de €6.000 op Chrono24 of elders. Anders sla ik hem over voor dat geld zit je al richting Rolex.

7 likes

Voor nu op no 1. Omega Speedmaster reduced. Voor mij ook kan er nog wel eentje bijkopen als de juiste deal voorbij komt.

1 like

Leuke keuze!

Ik heb er ondertussen 2 gehad. Absoluut van genoten. Hele lekkere maat, die reduced.

Op een 16cm pols gaat die 38mm prima staan :ok_hand:t3:

1 like

Fiftyfifty😍

Rolex Oyster Perpetual 36 silver 126000

10 likes

Ik twijfel de trekker over te halen haha
Maar voor de zomer is het een heerlijke knaller natuurlijk. Donderdag even kijken bij :sheep::lemon: of ze hem hebben.

1 like

Deze is net een paar plaatsen opgeschoven (omhoog dus)

15 likes

Tof ding. Waar is die 80-0-schaal in het midden voor?

2 likes

Power reserve…?

1 like

Ah ja, dat is logisch. :person_facepalming:t2: Zou dat dan een draaiend ringetje zijn of zo?

1 like

Deze moet er gewoon komen asap

12 likes

Nog steeds 6.3k, genoeg te vinden

1 like