Leuke uitvoering inderdaad. Persoonlijk vind ik hem mooier zonder het ‘Datsun’ logo.
Dat is de spb515😁
Hmmm, toffe horloges (sans Datsun dan)!
Ik heb deze gisteren in Düsseldorf even gepast, zag 'm bij Christ in de etalage staan. Hij is erg tof! Deze witte wp steekt met kop en schotel boven alle andere uit.
Nog steeds één van mijn favorieten!!
Alles! Who cares! Het ding is geweldig.
Same here!
De twijfel zit hem in de zwarte of de witte wijzerplaat. Beide kleuren heb ik nog niet.
De witte vind ik iets toffer, dan kan ik een Ultra Black Venezianico Redentore toevoegen voor de zwarte wijzerplaat in mijn collectie.
Die Silver Arrow is ook geil.
Deze gisteren in Düsseldorf in een etalage gespot. Terwijl vrouw en dochter bij COS aan het neuzen waren, deze even gepast bij Christ. Erg onder de indruk!
Zeker, misschien toch eens bekijken…
Heel mooi! Wordt misschien ook wel mijn volgende. Maar ben ook nog zoekende naar een Squale.
Deze alweer. Of nog steeds… ik kom er maar niet tussen en weiger premium te betalen voor een basic modelletje😪 en in de tussentijd wordt die duurder en duurder. Hufters😝
Jazeker, ik heb hem weinig gedragen maar ik vind hem nog steeds mooi. Zo’ n horloge kan inderdaad overal bij. Overigens moet je je daar m.i. niets van aantrekken
Vind dit de mooiste vintage diver van Longines, met afstand. Zon mooie frisse verschijning.
Omdat hij meer dressy dan tool is, past die lichte dial ook beter. Elegant sportief.
Maar dat vind ik ook van een witte doxa 200t waarbij de nadruk meer op sportief ligt.