heb je een referentie nummer want ik kan die dus niet vinden

![]()
Geef het tijd… ![]()
Hier hetzelfde ![]()
Lekker rustig.
(voor zolang het duurt…
)
Hier is het weer onrustig! ![]()
Met stip bovenaan staat op dit moment deze Tudor (ref. M79230G-0001).
Deze wil ik graag nog eens proberen. Nog niet zo lang geleden net eentje in nieuwstaat misgelopen en het blijft kriebelen. Waarom? Geen idee. Ik vind dit gewoon een mooie eigenwijze Black Bay die eigenlijk Green Bay had moeten heten. Over eigenwijs gesproken, die rare uurwijzer. Tja, je moet ervan houden!
Misschien binnenkort maar eens ergens op een bestelknop drukken of een dagje Londen doen!
Ook leuk enne #yolo … ![]()
Hij is wel gaaf
Zeker!
Jaren geleden heb ik deze een keer in handen gehad tijdens een ‘Rolex-drankje’ in Amsterdam (weet je nog @stick) en ik ben deze eigenlijk nooit vergeten.
Toen waren het nog hoofdprijspakkers en ging iedereen die tijd had even naar Londen om ze een dag later aan de ‘echte horlogevrienden’ met 1~2k winst door te verkopen. Ik heb de hand op de knip gehouden, dat gesjees was en is niks voor mij. Inmiddels zijn ze gelukkig breed verkrijgbaar en zelfs Harrods gooit ze ook gewoon op de post zag ik. Dat biedt kansen! Maar ja, er moet wel wat voor weg en daar ben ik nog niet uit. ![]()
2026 maken we er werk van ![]()
Gewoon effe leuk dagje naar de wisseling van de wacht ,lekkere lunch by harrods ,meteen die dikke klok ophalen ,savonds met een brede glimlach weer op de bank, wat wil een mens nog meer voor die paar centen🤣
![]()
Maar serieus, deze Tudor staat nu ‘met stip bovenaan’. Ik ga mijn best doen 'm voor het eind van het jaar om de pols te hebben, moet nog wel een beetje sparen.
Weet niet precies wie je precies bedoelt, maar ik heb m toen ingeruild, moet zeggen tis een flink dikkertje😛 en niet meer zo exclusief.
Iig succes amigo.
Zoals het heurt! ![]()
Ik weet ook niet meer wie 'm toen bij zich had, maar het was in DoubleTree. Maakt verder niet uit. Het was in ieder geval niet jouwes, jij droeg je ouwe sticky (16710) als ik me niet vergis.
Dat vind ik totaal niet belangrijk. Gaat mij erom of ik hem mooi vind enne deze groene heeft me op dag één al ‘gegrepen’. Alleen was ik niet bereid om boven de adviesprijs te betalen. Dus tja. Maar goed, ik zit nu ook naar een 79830RB te kijken dus mijn twijfelronde is weer begonnen … ![]()
Thanks!
Nounou Remco, ga je dan voor nummer 3 of moet er wat wieberen…?
![]()
Uiteraard. ![]()
De Doxa denk ik dan…
Dat denk ik niet. Maar dit is niet de plek om het daarover te hebben. ![]()
Wat staat er bij jou met stip bovenaan? ![]()