Ik ga weer eens een boude uitspraak doen en dit topic en de spb121 kiezen. Ik weet, er staat er een in het blauw. Maar ik wil eerst iets verkocht hebben, en dan staan er nog 2 pelikan pennen voor op het lijstje ![]()
Als de spb121 er ook echt komt dan kan het niet meer anders dan dat de spb507 de volgende is op het lijstje.
Ik neig naar een SPB503J1. Moet hem natuurlijk nog in het echt zien en 1 maand of 2 geduld kweken. Dat laatste is het moeilijkst😇
Ik heb een sub van de geboortemaand van mijn zoontje. En wil er eentje voor m’n dochter… vandaar ![]()
Twee eigenlijk. De Tudor Black Bay Monochrome en de Pelagos 39.
True. Een heel mooi horloge. Ik heb het genoegen dat ik een vriend heb die deze in zijn collectie heeft gehad. Een parel om te zien. Elke keer weer genieten. De 6238 dark knight.
En toch zou ik in the end voor een frisse 6238 met zilveren plaat kiezen.
Ben je ook eerder klaar met sparen ![]()
NB het meest sexy is dat smalle secondewijzertje ![]()
![]()
![]()
Beide spreken mij aan. Is voor nu de Pelagos geworden.
De Monochrome was nog net een tik te groot, voor nu. Niet dat ik het formaat niet kan hebben, heb zat Gshocks die groter zijn, maar de 39mm sprak mij net wat meer aan. En sluit zeker niet uit dat de Monochrome later als nog in de collectie kan komen.
Ben jij er ondertussen uit? Ik blijf ook terugkomen bij de WSSA0022 of een GS SBGW in 37mm. Tijd om de knoop door te hakken en een goede te vinden.
Het is zeker tijd om knopen door te hakken, want er is inmiddels een extra kanshebber bij gekomen ![]()
![]()
Maarja, het leuke aan de hobby is ook de zoektocht. Soms nog wel leuker dan het bezit. Al moet het idd niet té lang duren.
Bij mij komen er ook altijd bij, maar gelukkig vallen de meeste ook weer af. De Radiomir quaranta is er zo eentje b.v.
Welke is er bij jou bij gekomen?
Ebel Sports Classic in 37mm.
Beetje een leftfielder en onbemind op het forum. Maar ik denk dat ie er zomaar eens zou kunnen komen bij mij gezien de mix tussen sportief en chique.
Die snap ik wel, vooral die band maakt het een fraai geheel. Al sla ik Cartier als merk wel hoger aan dan Ebel en is het design van de Dumont karakteristieker wat mij betreft, maar toegeven, die wave band en automaat maakt veel goed.
Omega speedyyyy witte dial ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()