€50.000 maar wel heel mooi toch?
Laurent Ferrier Sport Auto ![]()
Maar de KS staat mooi laag.
Dat is toch nog steeds de Rolex Oyster Perpetual 41mm zwart. Nu nog ergens zien te bestellen bij een AD…
Zou momenteel niet zo’n groot probleem moeten zijn.
En ligt er een beetje aan wanneer je het horloge wilt hebben.
Bij Schaap in de Den Bosch. Ik zal er van de week nog eens langs gaan. Als hij maar in bestelling staat ben ik al blij, levertijd maakt me niet zoveel uit.
Deze al gezien?
Dan wil je hem nog sneller ![]()
Die vent laatst ontmoet op een evenement maar je kan alles wat hij zegt met een korreltje zout nemen want hij lult volgens mij echt met iedere wind mee zolang hij daar maar voor betaald wordt. Zeer glad die vent.
Zou die betaald worden door LF ![]()
![]()
Zowaar komt die Andrew mcutchen nog gladder over ![]()
Haha die twee doen niet veel voor elkaar onder inderdaad. Zij zijn precies de belichaming van moderne journalistiek. Iedere mening is te koop. Gênante gasten.
Nu wel, we gaan er echt voor sparen ![]()
Deze staat ook al heel lang op mijn lijstje, heb hem alleen nog nooit kunnen passen en ik ben bang dat ik ‘m net iets te dik vind
Vorige week deze gepast bij @ABCSteed. Blijft sindsdien door mijn hoofd spoken.
Vooral nu ik wederom opweg ben naar de weide om nieuwe palen te zetten.
Nog steeds wat aan de grote kant, maar ik denk zelf dat dit mag en kan bij het model. Wat denken jullie?
Prachtig, maar voor jouw pols toch echt een maatje té groot zo op deze foto.
Het horloge draagt als een 38mm en paste mooi op je pols. Perfect voor alle klussen:smiley: Voelen op de pols zegt meer dan plaatjes ![]()