Zou ik ver van weg blijven.
Voor dit soort horloges doe ik dat zeker.
Wel dat ik hem daar zag en eerder ergens anders meteen aan dit topic denk.
Weet dat er een paar hier bij leden hier zijn… Op het juiste moment komt ie wel hoop ik
Voor mij is dat toch wel de G-Shock MTG-B2000PH2A, ofwel de “Blue Phoenix”. Ik twijfel nog tussen de Blue Phoenix of de Rainbow Mountain, die ik qua kleurstelling ook geweldig vind. Heb nu via Chrono al een mooie deal gevonden dus wellicht binnenkort om de pols.
Ook niks mis mee, kun je best mee over straat ![]()
Al weer eens aan een SBGA293 gedacht, schitterende Spring Drive met calatravastijl?
Die blijft ook super ja. Ik geniet het meeste van stalen of titanium banden, dus een volgend horloge geen leer. Plus ik denk al langer aan een echt donkerblauwe plaat ![]()
Ik ga die alpinisten voorlopig laten voor wat ze zijn. Ik moet weer wat left field punten schoren om in de gratie van @TagEd te komen ![]()
. Lukt het hiermee Ed?
Mogelijk dat het nog de volledig zilveren plaat wordt.
Door het plexiglaasje krijg ik toch nog een
Ik heb, gedeeld bovenaan mn lijstje de zenith chronomaster original en de sport staan. De witte wijzerplaat heeft ook mn voorkeur. Wil graag een chrono, deze is niet te dik, ziet er prachtig uit. En een el primero uurwerk. Is toch prachtig🤩. (Ook moet ik de prijs nog even rechtvaardigen voor mijzelf, geef me nog een paar maanden, dan ben ik er😅)
Choromaster original:
Chronomaster sport:
Prachtig horloge. En mijn keuze zou de original zijn.
Veel mooier dan de sport, imo mede door de andere kast.
Nooit geweten dat je dat belangrijk vond, Vincent.
![]()
Maareh, ja. Leuk model. Zeker niet doorsnee.
Haha nee die weer niet. De nieuwe heeft een frissere plaat dan welke vintage dan ook.
Ik merk ook dat ik de original steeds meer ga waarderen, tijdloos ontwerp! Volgens mij heeft de original een kastdiameter van 38mm. Hoop dat deze een beetje mooi om mn 19.5cm arbeiderspols valt…
Zeker wel! Als ik anderen tevreden kan stellen door mezelf op een horloge te trakteren, why not? Win win.
Vraag mij niet waarom, soms is het een gevoel. (Ondanks die datum)
Glimmende ceramic vind ik niks, deze mat blauwe daarentegen……
Had de Longines Ultra Chron Classic nog niet echt opgemerkt. Daar kwam verandering in toen ik 'm vorige week op Schiphol bij Gassan van dichtbij zag. Echt heel erg mooi! Helaas niet kunnen passen, maar m’n interesse is gewekt. Plaatje van Fratello voor de sfeer.
Ik kreeg klappen van @TagEd in een ander topic, want ik moest 'm hier ook posten. Dus bij deze. ![]()