Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Gaaf!

1 like

Dank je!, vind het echt een bruut ding, mooi afgewerkt en echt een eigen smoel.
Alleen nog even een strap adaptor er bij bestellen en informeren of ze bij zrc halve schakels hebben want hij draagt nu goed maar 'zomers wordt het wel te krap …

1 like

Ik mis op dit moment een leuke duiker in de roulatie. En sinds een paar weken helemaal fan van deze Oris.

27 likes

Gewoon doen, heel fijn horloge en draagt ook heel comfortabel!

1 like

Ik hoop er hier binnenkort eentje in het “blauw” tegen te komen voor een mooie prijs.

16 likes

Er staat een zwarte met crazy numerals plaat voor 850 in het blauwe deel. Weliswaar op de Canvas band, maar die zit ook echt prima.

1 like

Andere kleur wijzerplaat wel, prijs is zelf te bepalen of je die leuk vindt :wink:

5 likes

Zag hem maar is niet de de gewenste staat van een horloge zoals ik hem wil. :grimacing:

1 like

Niet mijn type kleur wijzerplaat helaas.

En weer van gedacht veranderd. Momenteel eerst genieten van de sinn 103, maar nadien denk ik dat ik deze ultraman G10 bestel, dan kan de airborne afgestaan worden.

13 likes

Hah! Jij weet al even goed wat je wil als ik.

2 likes

De Carrera Caliber 5 van Tag Heuer staat al een tijdje op mijn lijst. Na mijn laatste aankoop bovenaan.

13 likes

Goede keuze! Mooi met gekleurde wijzer. Mocht je de Airborne weg doen weet ik wel iemand :wink:

1 like

Tudor BB One champagne of blauw🤩

Haha, ik ken ook wel iemand, nl mijn vriendin. :smile:

2 likes

Haha dat is helemaal top!

1 like

Bij Pertijs in Breda staat een mooi ongedragen model van vorig jaar te koop in 39mm!

6 likes

Nog steeds deze … (foto met dank aan @jacobus)

afbeelding

8 likes

Deze is wel heel lekker :kissing_smiling_eyes:

13 likes