Gaaf!
Dank je!, vind het echt een bruut ding, mooi afgewerkt en echt een eigen smoel.
Alleen nog even een strap adaptor er bij bestellen en informeren of ze bij zrc halve schakels hebben want hij draagt nu goed maar 'zomers wordt het wel te krap …
Ik mis op dit moment een leuke duiker in de roulatie. En sinds een paar weken helemaal fan van deze Oris.
Gewoon doen, heel fijn horloge en draagt ook heel comfortabel!
Ik hoop er hier binnenkort eentje in het “blauw” tegen te komen voor een mooie prijs.
Er staat een zwarte met crazy numerals plaat voor 850 in het blauwe deel. Weliswaar op de Canvas band, maar die zit ook echt prima.
Andere kleur wijzerplaat wel, prijs is zelf te bepalen of je die leuk vindt ![]()
Zag hem maar is niet de de gewenste staat van een horloge zoals ik hem wil. ![]()
Niet mijn type kleur wijzerplaat helaas.
En weer van gedacht veranderd. Momenteel eerst genieten van de sinn 103, maar nadien denk ik dat ik deze ultraman G10 bestel, dan kan de airborne afgestaan worden.
Hah! Jij weet al even goed wat je wil als ik.
De Carrera Caliber 5 van Tag Heuer staat al een tijdje op mijn lijst. Na mijn laatste aankoop bovenaan.
Goede keuze! Mooi met gekleurde wijzer. Mocht je de Airborne weg doen weet ik wel iemand ![]()
Tudor BB One champagne of blauw🤩
Haha, ik ken ook wel iemand, nl mijn vriendin. ![]()
Haha dat is helemaal top!