Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Niet iets speciaals, maar deze staat toch eigenlijk wel écht bovenaan het lijstje, de 42mm versie dan!

5 likes

Krijg met de dag meer zin in iets zomers in de collectie.

9 likes

Deze. Blijft. Kriebelen. Er schijnt dan één remedie te zijn. Aanschaffen :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Zo hee

Mooi hoor

1 like

16 likes

Pas een Seiko Prospex Padi aangeschaft en nu blijft deze toch wel door mijn hoofd heen malen :see_no_evil: Een echte cultduiker, heb geen horloge met dieptemeter meer dus in principe de perfecte aanvulling :sweat_smile:

5 likes

Dat blauw, ik weet het niet. De zwarte heb ik even om gehad. Die vond ik stiekem toch wel erg mooi.

14 likes

Doe maar niet, ik vind het wel leuk om de enige op het forum te zijn die er eentje heeft :slight_smile: staat nog eentje te koop bij your new chrono.

1 like

Als deze er in roségoud was, stond ik vooraan in de rij!!!

1 like

Ook prachtig. Maar dat koningsblauw dat naar paars neigt vind ik :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

7 likes

Ff gepast bij Jaap :heart_eyes:

6 likes

Als ik er toch eentje op moet zetten:

Handaufzug Uhr Tantum Modell 313.60.42.40 – Swiss Made Watches (jeanmarcel.com)

2 likes

Net geprobeerd bij Gassan Schiphol en staat nu genoteerd als “de volgende”… :smiley:

10 likes

En nog een leuke prijs ook !

Lekker plat ook !

1 like

Nog platter dan me junghans pffff vond die al plat .

Hij is gaaf hoor! En die bij your new chrono is een hele nette zo te zien, maar was dit jaar eigenlijk niet van plan om serieus wat te kopen…:thinking:
Misschien toch maar een kijken wat weg mag…

1 like

Goud & zwart :ok_hand:

Ik ben niet objectief in deze 🤷🏻

4 likes

11 likes

@RLC en dan gewoon in de linker bovenhoek een totaal uit de context heel leuk vintage subtiel dressertje erbij!

:star_struck: ik hou ervan hoor

1 like