https://www.glashuette-original.com/en/watches/pano/panomaticlunar-1-90-02-43-32-05/
Gisteren gepast. Bevalt, met stip nu bovenaan voor 2022.
Afwachten of dat volgend jaar nog steeds zo zal zijn.
Oriënt mako III, SEIKO presage
Woensdag deze ophalen
En daarna staat deze bovenaan mijn wishlist
De Doxa Sub300T Caribbean. Zou er nu toch echt een keer van moeten komen. Legendarisch Jacques Cousteau diver en een horloge dat een grote historische rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van het duik horloge. Eerste duik horloge voor de consument en samen met Rolex de helium escape valve ontwikkeld. Daarnaast de trouwe medgezel op de pols van Jacques Cousteau tijdens bijna al zijn expedities. Veel beter gaat het niet worden voor nog geen 2k.
Is deze mod al compleet?
Ben namelijk benieuwd naar het resultaat!
Jazeker. Dubbel dommed saffier, fluted bezel en mesch armband met vlinder sluiting.
Seiko srpe57k1 gilt mod.
Het bizarre aan Rolex horloges is, is dat juist de “vreemde eenden in de bijt” vette knaken waard worden.
Ik begrijp niet eens dat de huidige AirKing überhaupt verkocht wordt, zo lelijk vind ik deze.
Dit exacte model van ieder ander merk zou verguisd worden.
Ja dat is met meer Rolex modellen. AP ook trouwens, ik kan me niet voorstellen dat mensen een horloge met dergelijke looks zouden kopen als het niet zo’n peperduur graildingetje was.
Prachtig
Ik kan slechts één reden bedenken, statussymbool.
Yup. Als Sinn of Omega zo’n ontwerp op de markt knallen voor respectievelijk 2k en 5k loopt niemand er mee.
Raar volkje, die mensheid.
Wat is de lug to lug afstand van deze?
Lijkt zo groot.
Ook mijn favorieten
Gaaf!
Ja, het is een goede keuze voor uw volgende aankoop
Deze, te lang gewacht. Maar ik hoop dat ik er ergens nog een voor een leuke prijs op de kop kan tikken.
Inmiddels in bezit