Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Zo’n beetje al mijn graal sinds eind van de vorige eeuw…

6 likes

Vacheron Constantin Overseas Chronograph
€ 29.900

Let me help u @JohnWick :innocent:
1 like

Idem hier, zou in sept. leverbaar zijn, echter nog niets gezien😕

Ik vond hem lomp eigenlijk. Terwijl ik hem heel graag wilde o.b.v. foto’s.

2 likes

Deze ondergewaardeerde Duitse shitter. Leuk ding voor het geld en een lekker casual toolwatch. Met een black-friday aanbieding hengel ik 'm lachend binnen.

images(9)

Muhle Glashutte Panova

3 likes

Ze hadden deze destijds ook nog met een zwarte wijzerplaat maar de witte vond ik mooier. Of ze deze nog op voorraad hebben weet ik niet, ben er sinds augustus niet meer geweest. Binnenkort maar weer eens die kant op gaan. Dan kan ik ook weer een paar foto’s toevoegen aan het outlet Roermond topic.

Draagt een stuk kleiner dan de 300 mc

1 like

Helemaal eens 🤷🏻

1 like

Naar deze chrono heb ik ook wel goesting…

6 likes

Zeker. Ik bedoel ook als alternatief, niet als ‘hetzelfde horloge van een ander merk’. Dus meer over, stalen horloges die tegen een stootje kunnen, met look en feel die in huis, op kantoor en buitenshuis kunnen.

Nee toch… die heb ik gemist. Op naar de Markt!
Dank je wel.

Check :white_check_mark:

10 likes

GO Seaq Panorama.

Benieuwd welk percentage van de geposte horloges effectief ook besteld word. Bij mij blijkt het voorlopig 50% te zijn. Kijken hoe het deze vergaat:

14 dagen geleden zat ik nog op het sbgn003 spoor, maar die heb ik hier niet gepost dus dat telt niet :yum:

8 likes

Dan doe ik het wel :yum:

Bij mij bovenaan, maar denk dat het nog wel even duurt voor die er komt. Ik hoop dat het de 2023 aankoop wordt.

15 likes

Ja, dit zou ik nog wel 'n keer willen hebben.

Maar ik ben nu helemaal in de zomer-/tropischeilandmodus. En daar heb ik al twee horloges voor. Misschien even stoppen met horloges kopen die ik alleen met mooi weer ga dragen. :grin: :sunny: Daarnaast is het potje ook weer ernstig leeg. Dus ik houd het maar even bij wat ik heb en neem zo een lekker biertje. Bijna vakantie! :beers:

11 likes

Het nieuwe doel wordt denk ik een Aquis (de groene!) of toch iets brons. Krijg dat namelijk niet uit mijn hoofd…

Ben benieuwd of het weer 9 maanden duurt!
Wel toepasselijk eigenlijk :smirk:

5 likes

GS GMT is heel erg mooi op nato. Nog een top uurwerk ook. Uniek in zijn soort.

Deze, dit is de Large, ( WSSA0039) maar medium zou misschien beter passen al zal deze lug to lug wel ok zijn. Ik heb een zwak voor donkere (lees zwarte) horloges die best fors mogen zijn.
Echter, blijft bij dromen voorlopig, errug prijzig.

5 likes

11 likes