Welk horloge voor +\- €700

Hoi

Ik ben op zoek naar een horloge van +-€700.
Heb gekeken naar de stowa mo, en hou ook van chronograven.

Als iemand een leuk idee heeft hoor ik het graag.

Gr, pierre

mooie tissot een oris duure seiko

of een leuke 2de hands

Of een Fortis

Op Chrono24 staat een Hamilton Chrono voor 440 of zoiets terwijl die in de winkel ook 750 is. Horloge is nieuw overigens.

… beetje ruime omschrijving voor een toch behoorlijk budget :sunglasses:

Heb je iets specificieke wensen?

• diameter?
  • dressy (of juist niet)?
  • kleuren
  • etc., etc.

Ik zoek iets tussen de 40 en 44mm…
Hou van dressy en sportief (omega grand vitesse vind ik een mooi sportief horloge)
Qua kleur heb ik geen voorkeur zolang het niet te bont is

Gr, Pierre

heb nog naar die Hamilton gekeken maar is niet helemaal mijn stijl… zoek zoiezo geen quartz

Gr, Pierre

Zoek je een nieuwe of een vintage?

Nieuw: Mooie Seiko, hou je geld over voor een leuke tweede. Stowa, Nomos met oranje sec. wijzer (iets duurder, erg fraai)

Vintage: Sinn, Lemania (staat er eentje te koop), soms zelfs een Heuer! Maar met sommige kun je nog niet eens in de regen fietsen. (Hoewel dat met sommige nieuwe Cartiers ook niet kan…)

Hommage: PR50B, MKII Stingray of Vantage (Blijf je ver beneden de 700 euro, maar heb je wel topkwalieit)

Menno

PRS50B(tu)(tu)(tu)

Atikin Schreef:

heb nog naar die Hamilton gekeken maar is niet
helemaal mijn stijl… zoek zoiezo geen quartz

Gr, Pierre

Eeuh, dan had je de verkeerde. Die Hamilton is een automaat. Prachtding voor het geld. Ik zal kijken of ik die kan vinden.

Atikin Schreef:

heb nog naar die Hamilton gekeken maar is niet
helemaal mijn stijl… zoek zoiezo geen quartz

Gr, Pierre

Dit is ie:

Naar mijn mening ongekend veel horloge voor geld. Volgens mij zit je met een Valjoux 7750 normaal vanaf zo’n 700 met de 'internet’merken.

Tissot, Oris, Seiko inderdaad, misschien een Meistersinger?

zoiets… gelimiteerd

Oef… je hebt gelijk dat is inderdaad een mooi horloge

Bedankt voor de tip

De Pellikaan of Aristo Limited Edition… Hou je nog geld over voor een Seiko Monster oid ook !!

Groet
Mark

Juwelier Kormelink adverteert momenteel met een aantal sterk afgeprijsde Hamilton-horloges op MP, zeker de moeite waard eens een kijkje te nemen.

Eric

Ik weet niet of je het wat vindt, maar misschien is de Steinhart Chrono wat voor jou? http://www.steinhartwatches.de/index.php?id=67&Sel_ID=27
Of eventueel een archimede http://www.archimede-uhren.de/EN/Pilot-Chrono.htm (valt qua budget wel iets duurder uit.)

Veel succes met je zoektocht. FS