Bij gelegenheden doe ik altijd automatisch één bepaald horloge om. Aan dat horloge zitten veel herinneringen en emoties. Ik hoef nooit te kiezen.
ik heb geen begravenis horloges, maar ik wil wel begraven worden met al mijn horloges!!!
Gecondoleerd.
Ik zou voor een zwart horloge gaan. 
Jouw collectie kennende wordt dat met een container de grond in…
TSer, ik zou ook voor een ingetogen horloge gaan.
En nog gecondoleerd…
Ik ben denk ik de enige die dit persoonlijk een beetje vreemde vraag vindt… wat maakt het nou uit wat je omhebt? Zolang er geen disco geluiden of stroboscoop lichten uitkomen boeit het toch niet wat je draagt? Het zijn van die opgelegde leefregels… uiteindelijk gaat het om het tonen van respect naar de nabestaanden en een laatste eer bewijzen… het zou voor mij iets anders zijn als jullie beide dezelfde passie deelden qua horloges… dan is het leuk om daar over na te denken…
Ik denk niet dat het iemand uitmaakt welk horloge je draagt. Ze zien 't in de gewone omgang al amper, laat staan op een begrafenis waar iedereen zijn gedachten uit zullen gaan naar de overledene. Ik zou gewoon dragen wat ik gewoon ben.
Innige deelneming overigens!
Lieve mede leden… laten vooropgesteld houden dat ik mijn post met de juiste intentie bedoel. Wil niemand beledigen… check al mijn eerdere Posts maar dan zie je dat ik open en eerlijk ben. Ik heb gewoon ren allergie tegen Posts als : ‘welk horloge voor een sollicitatie’ etc. Ik ben er op tegen dat men beoordeeld wordt op uiterlijk of dat men zich daar druk om maakt. We zijn allemaal mooie mensen, dienhet waard zijn om er gewoon te zijn. Is niet afhankelijk van de klok, auto of huis… ik geloof dat verandering bij ons gebeurd en iknorobeer het voorbeeld te zijn/te geven door er op te reageren.
Gecondoleerd. Verder zou een horloge wel het laatste zijn waar ik me druk om zou maken als nabestaande…
Ik meen alles wat ik geschreven heb. Ik maak alleen onderscheid tussen hoofdzaken en bijzaken. En probeer de volgende keer eens open te staan voor de mening van anderen, dat kan enorm leerzaam zijn.
Ook ervaringsdeskundige hier helaas. Ik zou ofwel het horloge dragen waar je het meest aan gehecht bent, of helemaal geen.
En de telefoon laat je het beste thuis.
Sterkte verder😔
Openen leidt hoogstwaarschijnlijk tot dezelfde discussies. Indien de behoefte er echter toch is, dan graag in off topic.