Welk horloge voor op het werk ?

Misschien Timex quartz ? hebben leuke modellen die binnen uw budget passen .

Ik had ook al een Amphibia voorgesteld. Ik heb deze:

Hoi,

Toch wat gevonden binnen jouw budget, hoewel het met verzendkosten er wel een overheen zou kunnen gaan. Zeker als je het, en dat is niet onverstandig, verzekerd laat verzenden.

http://www.chrono24.nl/seiko/ref-sks427--id3607161.htm

Groet,
Arvid

Voor 3 tienen een topper met cult status:

Type nummer is in mouse over foto.

Grt.

2 likes

Deze g- shock past goed om een kleine pols en maar klein beetje boven je budget bij bol.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Welkom op HF! En m.b.t. jouw vraag: MDV-106 van Casio is erg geliefd op Watchuseek (grootste horlogeforum ter wereld) en ik heb zelf deze nog. Ooit voor een tientje of zes gekocht, geloof ik (snap ook niet hoe ze het ervoor kunnen maken :scream: :wink: ). Met geschroefd achterdeksel en schroefkroon en (uiteraard, is immers een submerk van Seiko) Seiko quartzuurwerk.

1 like

De Casio MDV-106

idd zeer OK! :+1:
Een nato band er bij en klaar.

Grt.

2 likes

Ja, die!

Of deze Stuhrling voor een belachelijk lage prijs:

+1 ik heb deze (mako) ook. Hij draagt prettig en past eigenlijk bij elke gelegenheid

Ik was je al voor hoor, maar dan zonder link :wink:

…en hieronder een foto van een Lorus?
Ik vind het een merkwaardige post.
Casio is geen submerk van Seiko, en in de MDV-106 zit module 2784, en die zal wel van hofleverancier Miyota komen.

Ha! ja ik zie het.
Een heel goed Q beatertje dus :smile:

Grt.

Absoluut. In Amerika ook niet te missen. Liggen in elke supermarkt zeg maar… :sweat_smile:

1 like

@Buster Eh, nee. Dit was bedoeld als opsomming van twee horloges: de Casio, die ik zelf niet heb, maar waarvan ik dus weet dat deze erg geliefd is onder veel mensen die 'm wel hebben. En verder de betreffende Lorus, die ik dus wel zelf heb. Kennelijk was ik niet helenaal duidelijk. Hopelijk nu wel. :smile:

Vissen hebben ook geen horloge. :grin:

Er zijn hier al veel goed opties genoemd. Je moet gewoon iets kiezen wat je er leuk uit vind zien (plastic? staal?) en of je quartz (analoog, digitaal?) wilt of liever een mechanisch uurwerkje. Alle genoemde merken/typen hebben fanatieke voor en tegenstanders op veelal persoonlijke gronden (ok sommige wat meer dan andere).

Bedankt allemaal om mee te denken !
Ik had niet verwacht dat er zo veel keuze was binnen mijn budget.
Ik heb het wel voor de horloge’s op staal bijvoorbeeld die Stuhrling, maar is het veilig om (als ik deze zou nemen) hem gewoon via de link hierboven te bestellen op Amazon, hoe zit het bijvoorbeeld met douanekosten en weet ik zeker dat ik geen namaak ontvang ?

25 euri bij de kijkshop / v&d.
Hou je nog geld over om je vrouwtje mee te nemen naar de Burger King :blush:

2 likes

Ah zo… Die variant had ik nog niet bedacht.