tweedehands seiko gaat je veel plezier brengen.
Ik heb zelf een monster als werk horloge en ben daar super tevreden over. Ze komen met regelmaat voor bij dus hou het in de gaten.
veel plezier met je zoektocht en welkom op het forum
tweedehands seiko gaat je veel plezier brengen.
Ik heb zelf een monster als werk horloge en ben daar super tevreden over. Ze komen met regelmaat voor bij dus hou het in de gaten.
veel plezier met je zoektocht en welkom op het forum
Welkom Viny. Wat is een bompa? Als je een waterdichte stalen horloge zoekt wat makkelijk onder water kan, dan hoef je alleen maar eens in het verkoopgedeelte te kijken, staan er genoeg!. Als je toch denkt, er kunnen krassen op komen, kun je net zo zo goed 2e hands kopen.
In die soap van Jean Marie Pfaff was het Opa.
Oh, OK, ik gebruik zeep alleen om m’n handen te wassen!
Bedankt allemaal, ik denk dat ik er uit ben, de Casio Casio MDV-106 waar ik waarschijnlijk nog een metalen band bijkoop zodat ik hem bij gelegenheden bijv. op staal kan zetten. Alleen hoop ik dat deze niet te groot zit rond mijn pols.
Ik had wat getelefoneerd met de plaatselijke horlogewinkels hier maar hij zou enkel in de USA verkrijgbaar zijn, althans dat wist de juwelier mij te vertellen. Kan ik hem dan het beste bestellen via amazon of zijn er nog andere mogelijkheden ? Ik houd voorlopig ook nog het verkoop gedeelte wat in de gaten of daar misschien nog iets zou tussenzitten en anders bestel ik de Casio.
Ik weet ook niet of kunststof en aquarium vissen n goeie combi is. Het Is iig snel droog en schoon te krijgen ivt nato’s.
Ik zou wel iets nemen waar je bijvoorbeeld geen batterijtjes hoef te vervangen. Lijkt me niet zo veilig als je veel met vocht werkt.
Is dat een probleem dan van die batterijen, deze gaan normaal toch minstens 2 jaar mee ?
Als ik daarna de rubber ring eventueel mee laat vervangen is deze toch terug waterdicht, of moet het horloge dan eerst speciaal getest worden ?
In principe geen probleem. Batterijtje kunnen idd n paarr jaar mee. En als de pakkingen nog goed zijn/worden vervangen, hoeft t geen probleem te zijn. Maar er kan altijd wat misngaan, pakking ee per ongeluk schreef op gezet, schroefje niet goed dicht etc. Liever voorkomen, dan genezen denk ik dan maar. Met n solar hoeft ie mogelijk nog minder geopend te worden en de kans op problemen daarmee kleiner.
En periodiek (vnl na n batterij wissel) kan zeker geen kwaad.