Ik ben Berend, ik ben met name Rolex liefhebber en heb onlangs een Rolex Pepsi gekocht waar ik onwijs blij mee ben, nou vroeg ik me af op welke wachtlijst ik mezelf zou zetten met de hoop dat ik een beetje naar voren geschoven word. Het liefst geen Rolex sportmodel. Ik vind de JLC master met moonphase heel mooi!
Dus als ik je goed begrijp ben je eigenlijk een beetje teleurgesteld⦠je had heel graag heel lang op je Pepsi willen wachten, maar je hebt hem gelijk. Dus nu wil je alsnog dat wachtlijst-gevoel.
Als je het ultiem wilt ervaren, kan ik een Dumet aanraden
Ja onwijze mazzel! Maar zodra er een wachtlijst is voor een horloge blijft het horloge vaak meer in zn waarde dan dat deze direct te bestellen is vandaarā¦
Nee zeker niet teleurgesteld zo onwijs blij mee dat ik mijn collectie wil uitbreiden, en met wachtlijst horloges doe ik in ieder geval een goede investering. En hoop ik dat er wellicht iemand bij S&C of Gassan werkt die mij een beetje naar voren kan schuiven
Dumet opgezocht maar niet veel over gevonden, titanium horloge?
Klopt. Maar was een flauw geintje⦠De eigenaar van Dumet zit hier op het forum en heeft het heel druk met allerlei zaken. Dat deelt hij hier en dan maken wij daar grapjes over. Gaat allemaal in harmonie. En de horloges die blijven liggen.
Neehoor, ik vraag alleen om suggesties. Uiteindelijk gaat het me erom of ik het horloge mooi vind maar als ik bereid ben om ervoor te gaan sparen is er toch niks mis met het feit dat ik een waardevast horloge wil. Of dat met of zonder wachtlijst is, liever zonder dan natuurlijk