Welk horloge voor op wachtlijst Gassan of S&C?

Hi allemaal,

Ik ben Berend, ik ben met name Rolex liefhebber en heb onlangs een Rolex Pepsi gekocht waar ik onwijs blij mee ben, nou vroeg ik me af op welke wachtlijst ik mezelf zou zetten met de hoop dat ik een beetje naar voren geschoven word. Het liefst geen Rolex sportmodel. Ik vind de JLC master met moonphase heel mooi!

1 like

De JLC is direct te bestellen bij Gassan.

De pepsi is een ander verhaal dus consider yourself lucky :smiley:

1 like

Dus als ik je goed begrijp ben je eigenlijk een beetje teleurgesteld… je had heel graag heel lang op je Pepsi willen wachten, maar je hebt hem gelijk. Dus nu wil je alsnog dat wachtlijst-gevoel.

Als je het ultiem wilt ervaren, kan ik een Dumet aanraden :ok_hand:

62 likes

Ja onwijze mazzel! Maar zodra er een wachtlijst is voor een horloge blijft het horloge vaak meer in zn waarde dan dat deze direct te bestellen is vandaar…

Aaaaaaahhhhhh.

Nee een JLC is niet zo gehyped dat je er voor moet wachten.

Sterker nog ze zijn met dikke korting te koop :slightly_smiling_face:

Een nieuwe Dumet, behoorlijk exclusief en je bent zo een paar jaar verderšŸ‘Œ

4 likes

Nee zeker niet teleurgesteld zo onwijs blij mee dat ik mijn collectie wil uitbreiden, en met wachtlijst horloges doe ik in ieder geval een goede investering. En hoop ik dat er wellicht iemand bij S&C of Gassan werkt die mij een beetje naar voren kan schuiven :wink:

Dumet opgezocht maar niet veel over gevonden, titanium horloge?

1 like

:joy::+1:t2:

1 like

Klopt. Maar was een flauw geintje… De eigenaar van Dumet zit hier op het forum en heeft het heel druk met allerlei zaken. Dat deelt hij hier en dan maken wij daar grapjes over. Gaat allemaal in harmonie. En de horloges die blijven liggen.

Welkom hier btw! :+1:

3 likes

Lief vragen kan altijd =)

1 like

Als ik het goed begrijp maakt het niet uit welk horloge het is zolang er maar een wachtlijst voor is?

Interesting…

3 likes

Heb je enig idee wat voor korting er gegeven kan worden op zo’n JLC van rond 9k?

We hebben hier met een echte liefhebber te maken…

17 likes

Het is de derde keer vandaag dat ik de popcorn machine aanzet…
Ga wel hard zo door mijn voorraad heen zeg…

16 likes

:dart:

Neehoor, ik vraag alleen om suggesties. Uiteindelijk gaat het me erom of ik het horloge mooi vind maar als ik bereid ben om ervoor te gaan sparen is er toch niks mis met het feit dat ik een waardevast horloge wil. Of dat met of zonder wachtlijst is, liever zonder dan natuurlijk

Liefhebber ben je niet als je als student 2 jaar lang werkt naast je studie om een horloge mooi horloge te kopen?

1 like

ik neem je pepsi wel voor list over, dan kan jij weer rustig wachten op iets anders als je dat zo leuk vindtšŸ˜‚

1 like

Hahahah heb hem al beloofd aan mn toekomstige zoon , helaas

1 like

:joy:

1 like