potje is leeg want jullie kopen niks bij mij
Je kunt de mijne leasen voor dat bedrag per maand
Ok ?
Ik hoop van harte dat jij tot de juiste 25,00 % behoort.
Serieus: een bedrag van € 30.000,00 aan spaargeld is normaal. De gemiddelde starter op de woningmarkt (een blaag dus) dient er al over te beschikken.
Mwaaa ik zie om mij heen toch een hoop mensen (eind 20/begin 30) huizen kopen met aanzienlijk minder spaargeld dan dat
Als je een huis van een half miljoen koopt wel ja.
*parkeerplek in onze mooie hoofdstad
Er bestaat toch onderscheid tussen een “horlogepotje” en de algehele spaarpot? Niet iedereen besteed al zijn spaargeld aan een nieuwe pp nautilus
Als je een vrouw bent dan ok
Maken we er een leuke dag van
Geen gemiddelde nederlander, maar ik lust dan ook al geen kaas dus dat was al duidelijk.
2 volle en 1 half volle
Mmmmh,
Tudor Submariner eruit Heuer Carrera eruit. Wellicht dan wat bijleggen op een Rolex Submariner?
Nee helaas. Maar ging er even om dat we twee day dates kunnen showen op de markt! Bling bling!
Ahh
Kwartje valt
De mijne en de gezamenlijke
Ok doen we
Als je lid bent van HF mag je sowieso elkaars horloge toch lenen?
Er is geen potje.
Waar zouden de komende issues op de huizenmarkt vandaan komen? Starters kopen iig geen huis meer in de randstad. Een modaal inkomen is 30k voordat de belasting er af gaat. Dan hou je dus iets van 18k over, of 1500 per maand? Als je daar van kan leven in je particuliere huurhuis (prijs rond de 1000 per maand?)… kun je dan 30k sparen?
Terug on topic… omega seamaster 300 2531.80… maar mijn potje is net weer geleegd omdat ik een nieuwe NAS moest kopen. Dus het potje is weer terug op €0.
Ik wil een chronograaf zonder datum, of een horloge die alleen maar de tijd aangeeft, dus ook geen datum heeft. De bodem van m’n horlogepotje is inmiddels niet meer te zien. Om inbraak te voorkomen: het horlogepotje staat niet in ons huis😀.
Meistersinger Pangea day date
Potje € 650,-