welk horloge wil je en hoe vol is het horloge potje

Horlogepotje?

Daar doen we niet aan hoor…

1 like

Bij mij zó scheef dat het allemaal in het putje gerold is.

Meer een horlogeputje dus.

image

4 likes

Ik leg iedere maand opzij wat ik te kort kom loopt ook aardig op😂

6 likes

Ik ga niet op een openbaar forum mededelen hoe vol mijn potje is.

Kan wel zeggen dat ik er een mooie Timex van kan kopen.

7 likes

Skx007 is het volgende doel. Niet echt een potje voor, even kijken wat er aan het einde van de maand over is

2 likes

Een iconisch horloge zoals een Casio F-98w kan er ook wel vanaf denk ik.

Omega speedmaster. Potje is leeg net een verhuizing achter de rug.

Speedmaster moonwatch is het doel en zit op 1200 maar de weg erheen ligt vol bezaaid met afleiding. Oh en maak me niet druk om openbaar forum… Je komt er mischien wel in maar niet zonder kleerscheuren en flinke bijtplekken eruit… en dan ben je nog niet eens mijn hond tegengekomen hahahaha…

1 like

Horloge: Seiko 7A38-7060, RVS
Potje: minus 4,50

Als de Magrette en Hydroconquest blue model 2013 weg zijn hoop ik dat er plm 1k in zit. Dan wil ik er wat bijleggen richting een Nomos Club/Ahoi of wellicht een Breitling cal.8

Heuer skipper re issue zie ik ook wel zitten, maar er is zoveel moois.

1 like

De moeite waard; heb ik pas ook gedaan. Een Waterbury met indiglo wijzerplaat en dat voor minder dan 100 euro.:slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Mijn potje is allang vol!
Maar kan maar geen Nautilus 5711 kopen. Niet normaal hoe lang je daarop officieel moet wachten.:wink:

2 likes

Volgend horloge die ik wil is een BB58 maar dit zal nog even duren, vorige maand een BB36 aangeschaft dus horloge-spaarpotje moet eerst terug deftig aangevuld worden. De algemene spaarpot blijf ik af voor horloges, dat is voor de grote verbouwingen aan het huis.

Houden zo
Zien er ook zo raar uit met die 2 oren :joy:
Nee niet mijn model

De wijzerplaten van patek zijn meestal wel heel gaaf

1 like

Helaas ga ik nooit begrijpen dat men er zolang op kan / wilt wachten. Was vorig jaar bij de VW Dealer voor een nieuwe auto. Keuze gemaakt, wachttijd van 6 maanden aangehoord, verkoper gevraagd of hij serieus was waarop hij ja zei, opties iets aangepast en wederom zelfde levertijd aangehoord, verkoper uitgelachen en de deur uitgelopen.
Auto kopen is max 1 mnd levertijd acceptabel voor mij. Lukt dat niet dan loop je andere dealer binnen en klaar.

Bij een horloge vind ik verzendtijd van 2 weken al lang maar begrijpelijk. Maar als ik veel langer moet wachten dan de bezorgtijd dan haak ik snel af. Ook daar is een maand voor mij een grens.
Maanden op een wachtlijst ga ik niet trekken…
Sterkte nog in ieder geval.

6 likes

Dank voor de sterkte… :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik was mijn verhaal met een knipoog afgesloten. De Nautilus kunnen we morgen kopen. Wat vandaag. Daar gaat het niet om.

Maar even serieus. Iedereen wil vandaag nu per direct alles hebben en geregeld zien.

Zal wel bij deze tijd horen, maar het wil niet zeggen dat als jij… geen 6 maanden kan wachten, fabrikanten hun productie maar moeten aanpassen. :v:

Er zijn genoeg zaken in het leven waarop we moeten wachten. Materialistisch en niet materialistisch. Dat begint al als je klein bent. Geduld is niet voor niks een schone zaak.

:beers:

Edit.

PS

Bij de Nautilus is dat ca 10 jaar. Met aanbetaling. :rofl:

2 likes

Veel plezier met het horloge. En ja zal zeker bij deze tijd horen inderdaad. Maar wat ook bij deze tijd hoort is teveel keuzes en een snellere vernieuwing. Ik verdiep me in wat ik wil hebben en koop het dan ook direct. Ik weet namelijk dat de kans groot is dat als ik lang moet wachten er nieuwe opties of modellen uitkomen die ik dan gemist heb en waardoor mijn nieuwe auto nog minder waard is als ik de deur uitloop. Dat heb je ook met horloge modellen. En nu ik nog pas net met horloges bezig ben veranderd mijn smaak nog teveel / zie ik teveel moois wat ik wil proberen.

Ik ga ervanuit dat 10 jaar een geintje is trouwens of ze delen hem dan uit voor 100 euro dan zeg ik prima.

1 like

Shiiiiiitttttttt kerel boss balleeeerrr. High society hoor McBrick.

Sta jij op de lijst voor een 5711? En zo ja, hoelang is zo’n lijst bij PP?

2 likes

Geen potje, 30+ en deze week een huis gekocht :grimacing:

2 likes

Misschien geen 10, maar ben er gisteren achter gekomen dat 3-5 jaar op een stalen Rolex GMT Master II wachten ‘normaal’ is. Tenzij je natuurlijk bereid bent bijna het dubbele te betalen van wat hij normaal gesproken volgens Rolex zou moeten kosten.