welk horloge wil je en hoe vol is het horloge potje

gewoon gebruikt kopen of geen eisen hebben dus :slight_smile:

1 like

Valt wel mee hoor. Iets wat kan wil niet zeggen dat we het doen hĆØ! Zoals tegenwoordig ā€œomdat het kanā€ :stuck_out_tongue_winking_eye: (net als een stalen daytona :laughing:)

Sta niet op de lijst. Vriend van mij wel. Inmiddels al 2 jaar. Gaat zeker nog 8-10 jaar duren.

Vind een Nautilus mooi, maar kopen? Nee. Blijft een krassenmagneet met mijn levensstijl.:sunglasses:

:v:ļø

1 like

Meen je niet
Met aanbetaling ???

1 like

Jazeker meen ik dat.

Ik kid you not. Never. Ever.

Waarom denk je anders dat die grijs zo gek doen?
Omdat iedereen er 1 wil? :laughing:

1 like

Haha!

Als je zo begint kan ik er ook eentje kopen. Maar dan ga ik wel de Nissan verkopen en de eerste 20 jaar kale rijst eten. Dan koop ik van die 10 kg zakken bij de groothandel en is dat mijn breakfast, lunch & dinner.

En maar shinen met die Nautilus om en een glaasje gemeentepils in de hand :nail_care:t2: :beers:

6 likes

Tjonge jonge pfff
En aanbetaling zeker ook nog?

1 like

Ik wil deze wel kopen…

maar ik denk dat deze eerder komt:

ā€œPraatje potā€ doe ik niet aan :sweat_smile:

6 likes

Dit, broeder Metin, houdt jou drie uur bezig na ontvangst. Daarna gaat hij in het blauwe gedeelte met de stickers er nog op.

5 likes

tenor

Prima vakantie/pretpark/speeltuin/olieworstel horloge toch?

Heeft 40mm case en 20mm lugsize.
Er zit een Swiss Made ETA 2824-2 movement in.

En dat allemaal voor maar £379.

2 likes

Omdat jij te merkgeil bent. Denk aan de Seiko’s en Casio’s die er door je huis zijn gegaan.

1 like

Daarom juist. Hier staat geen Geckota op maar is clean. Kan naast leer ook prima met nato of canvas strap.

@Fate_Amenable_To_Change help.

Zorgeloos op vakantie gaan met de Sub, DJ of evt. Zenith gaat me niet lukken.

2 likes

Je weet dat broeder Han gelijk heeft Metin :wink:

4 likes

De Sub is gemaakt voor vakantie man! Hang er lekker een goede NATO op en klabam. Ik zou de stalen band niet door het zand slepen…dat niet.

Lang wachten begin ik ook niet aan. Gaat de verkoper ook genoegen nemen met maanden wachttijd totdat ik ga betalen (na ontvangst produkt)? Dacht ā€˜t niet.

1 like

Merken zijn in veel gevallen gelul. Het is dan een marketing constructie om stommelingen zo ver te krijgen veel teveel te betalen voor een product wat die extra waarde niet of nauwelijks in huis heeft.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Weidenaar leverworst kan zich prima meten met verse, ambachtelijk bereidde slagersleverworsten, en is zeker meer dan vier maal de prijs van een normaal leverworstje waard:

Maar veel van de bekende merken zoals Kips en Stegeman maken gewoon dezelfde vermalen kutworst als de huismerken, dat maakt geen reet uit, daar moet je niet extra voor willen betalen.

Terug naar de Geckota: Mooie Flieger. 100m WR, wat je niet vaak ziet. ETAtje, Saffier, goede afmetingen: Prima vakantiehorloge zolang je niet gaat snorkelen op een 20m diepte.

Hoppa. Kopen dat ding, en dan tot de conclusie komen dat het gewoon een fijn horloge is.

3 likes

Dagje Efteling gaat prima. Op vakantie met een Sub voelt nog niet lekker :sweat_smile:

2 likes

Dat doe ik al jaren, een geld wat ik elke maand over hou… :sunglasses:

1 like

Gelijk doen!
:rofl:

:beers:

1 like

7VUL

SOS… Pussy alert :point_up:

In alle eerlijkheid, ik zou het met jouw DJ (of de mijne) ook absoluut niet doen.

Maar de Sub is een toolwatch man. Ik wil bijna zeggen de toolwatch.

Dweller als voorbeeld.

Ik vind dit:

…veel toffer dan dit:

Het is toch mega wanneer je over tien jaar kan zeggen; ā€˜yeahh I went full Indiana Jones with this motherfucker. Made for success baby :sunglasses:’

En ik durf te zweren dat je over 10 jaar met een flink gebruikte 14060m 2 liner nog steeds dikke winst hebt :tophat:.

3 likes

Kijk eens hoe lief hij is :cat:

Een beater kan geen kwaad :sweat_smile:

4 likes