Ik weet het zeker.
Normaal gebruik en enkele krassen geeft niks. Het is geen patek he!
️
Altijd een sub of dweller omgehad of bij gehad op vakantie.
Heerlijk.
Ik weet het zeker.
Normaal gebruik en enkele krassen geeft niks. Het is geen patek he!
️
Altijd een sub of dweller omgehad of bij gehad op vakantie.
Heerlijk.
A propos kale rijst eten: Het was retegezellig gisteren. Maar shoot me dead, fuckers, als ik nog één keer moet zien hoe J in een kipsaté vreetschuur wordt geparkeerd gaan er implosies in m’n hoofd plaats vinden.
Kortom: Ik koop liever een Geckota dat ik dan veel meer doekoe aan een fatsoenlijk stukje eten kan spenderen in de vakantie. Iets met een tafellaken, iets waar geen friet en nacho’s op het menu staan.
Kale rijst heb ik wel in huis hoor, da’s voor wanneer ik een lekker aromatische Thai Curry of een lekkere solide Boeuf Bourgignon maak. Of wellicht bij de kip in Santen, danwel de verse Gado-gado en de cocos balletjes.
Al droeg ik nooit weer een horloge.
Zoals het hoort. Ik mag jou wel.
Een vreetschuur? We zaten lekker op een terras te eten. Stelletje wijven… hou toch op met dat gemiep .
Maar ik vond het ook gezellig Chris! De volgende keer zoek jij maar een restaurant en anders kun je de tering krijgen .
Ja. Zo een broekje. En bijpassende vakantie auto, dat mis ik op vakantie!
Damned. Some Guys have it all.
Snap ik niks van
Zwemmen snorkelen ect zijn ze voor gemaakt toch ?
Ik kijk daar echt niet naar
DD gaat gewoon om op vakantie
Of neem de gmt mee. Paar krasjes polijst ik wel weer weg met mijn dremel tussen de bankschroef
Hier snap ik op mijn beurt weer niets van.
Laat ik even duidelijk maken dat de Sub geen safequeen is. Zet me dus niet neer als een nicht (@HanDavinci).
Er is voor mij een verschil tussen onbezorgd een beater dragen of mijn geliefde Sub op vakantie.
We gaan voor die Sushi tent in Deventer waar die leuke dame van jou zo enthousiast over was.
Dan maar geen Rolex.
Ik stem voor! Ze hebben voor mij vast wel wat kipnuggets.
Haha excuus mijn vriend, ik zit je op de kast te jagen. Ik snap je wel hoor, je bent gek op dat ding en ik zou hem als toolwatch zien.
Maar serieus wat kan er nou mis gaan op vakantie
Ik denk minder dan thuis. Op vakantie ben je relax en dus minder risico
Niet nodig man. Stiekem kan ik me zelfs vinden in jullie punt
Over dat gemiddelde:
Rolex OP 39mm wil ik nog wel en een GO panomatic lunar…
Er ligt al geld naast het potje zelfs, maar mijn vrouw staat voor het potje en ze wil maar niet “moeven”.
Welk potje gebruiken jullie om te sparen? Ik zo’n mini Materne potje.
Een vrouw zonder moves?
️
Voor iemand alleen normaal, voor 2 personen mag je belastingvrij het dubbele op de rekening hebben. Inclusief de rekeningen van de kinderen. Alles boven die grens kan je beter in je huis stoppen of in horloges, of gewoon opmaken.
Het is altijd handig om een buffer te hebben.
Mijn speciale spaarpotje vul ik voor de aanschaf van wat ik een “high end” horloge vind. Inmiddels besteld, maar het gaat nog wel een jaartje duren voordat het horloge wordt uitgeleverd. Inmiddels 30% gespaard (en dat is gelijk aan de aanbetaling die ik over een poosje moet doen). Iedere maand netjes wat in het spaarpotje deponeren en dan gaat het wel lukken. Mooi, dat vooruitzicht!
Ben aan het sparen voor een auriol
50% ligt al.klaar
Nog een paar maandjes
Ik wil een Heuer 2444 en heb er de fondsen voor gereserveerd. Helaas bij vintage moet je wachten tot een mooie voorbij komt.