Nog zwaar in dilemma welke de volgende wordt.
Omega seamaster, de nieuwe Breitling superocean, toch doorsparen voor een Rolex, …
Heb nog tijd om te beslissen want potje moet nog goed gevuld worden na de aanschaf van m’n vorige grail
En alvast wekelijks een bloemetje brengen naar de AD in de hoop gebeld te worden tegen de tijd je potje gevuld is.
nee nieuw hebben we het over en mijn eisen vallen mee.
wow dat is echt ongelovelijk… In 5 jaar tijd kan je leven / prios totaal anders zijn… Bijvoorbeeld van geen kinderen naar kinderen, die zijn dan ineens alles voor je geworden… Dan ineens na al die jaren de melding krijgen dat je aan de beurt bent… jeeezzz
Momenteel is t potje vrij leeg, maar over een paar maanden zit daar meer dan genoeg in om te kopen wat ik wil.
Of dat een Rolex Millgauss, een nieuwe DJ ( Met wachttijd van momenteel 6-12 maanden… Serieus :-() een JLC Ultra thin moon gaat worden of toch een GS snowflake… Ik weet t nog allemaal niet. Elk model heeft zijn voor en nadelen
Ah joh, je zet je toch niet op de lijst als je het niet makkelijk kwijt kan. Deze vlieger gaat niet op in de wereld van de snelle Rolex jongens.
Vintage datejust, geen idee welke kleur plaat, maar het liefste met verkleurde lumedots.
Potje is vol genoeg, maar als het van het potje af is, blijft er mijne inziens te weinig over voor andere onvoorziene omstandigheden en buitenlandtripjes. Lekker een jaartje of wat doorsudderen dus.
Ah oke,… Nou ik leef teveel van dag tot dag om hier op te willen wachten als ik het zou kunnen betalen. En heb geen kinderen die mij in de weg zouden staan…
Nou, dan heb je geld als water. 9G’s opzij voor als de AD belt en in de tussentijd koop je wat leuks om je pols te sieren
Inderdaad
Kinderen kosten een rolex per kwartaal
Dat zouden de meeste Nederlanders niet kunnen betalen.
Per kwartaal is natuurlijk overdreven
Maar ze zijn wel duur. heb het er voor over
Gaafste wat er is die kids
Ja en dat gaat ook heerlijk op als water aan stappen eten en uitjes…
Groot gelijk
Genieten ervan
komt goed… liever dat dan maanden houtje bijten voor een pols versiering. Vindt het een super leuke hobby zolang het mijn eigen manier van leven niet beinvloedt.
Zoekt u wellicht nog een 26-jarig adoptiekind?
Slim