welk horloge wil je en hoe vol is het horloge potje

Het moet ook niet het één of het ander zijn. Dan kun je beter geen duur horloge dragen.

1 like

Zo kun je alles daarop terugvoeren, ongeacht het inkomen en de spaarrekening, alleen in duurdere alternatieven.

1 like

Nou, we begonnen met jezelf op de lijst zetten voor een nieuwe GMT.

Als je dat doet moet je op elk moment 9000 ballen stuk kunnen slaan zonder dat je het voelt toch? :thinking:

Daar heeft de rest van je leven(sstandaard) weinig mee te maken.

2 likes

Blijft natuurlijk een lelijke bling-Lex zo’n nieuwe GMT. Alle moderne sport-Lexen zijn natuurlijk poserklokken voor mannen met een klein geslacht. Vintage rules! :prince:t2:

6 likes

Heb mijn gmt daar toch een stuk onder gekocht
Dank aan @vierport

2 likes

Over smaak valt niet te twisten, zo vind ik de meeste vintage ouwe rommel :+1:

2 likes

Ohhhhhh :man_facepalming:t2:

Het gaat toch om het punt. Als je je levensstandaard moet verlagen om een Rolex te kunnen dragen moet je het niet doen. Of je hebt gewoon een dure vrouw die je buiten de deur moet schuiven.

5 likes

Gelijk

Nooit doen nee. Want dan gaan ze bij mij heel vlug de deur uit

3 likes

Ik zeg doei
Nu start F1
:muscle:

Aangezien ik nooit dure horloges koop (1000 is de max), hoeft het potje niet per se gevuld te worden.
Mijn regel is maximaal 4 horloges tegelijk te bezitten.
Dus als ik wat nieuws wil, flipper ik er eerst 1tje uit.
Momenteel denk ik over de aanschaf van een Hamilton Khaki 38 mechanical. Das 420 Euri.
Dus mocht ik hem echt willen, dan eerst flipperflapperflop, de Seiko SKX013 eruit en mijn potje is meteen voor 33% gevuld. De rest van het bedrag pas ik gewoon bij. Wat een leuke hobby toch, als het geen Rolex of Omega hoeft te zijn.

4 likes

rustig opbouwen als ik het geduld kan volhouden om niks anders te kopen.

1 like

Met Rolex of Omega niet minder leuk :wink::+1:.
Eerlijk gezegd met Omega of Rolex nog leuker :slightly_smiling_face:

2 likes

Das is voor iedereen anders.

Gebruiken waarvoor hij gemaakt is, en er elk moment van genieten! Klaar met zwemmen/duiken, ff afspoelen onder de kraan, niks aan de hand. Lekker patsen op het strand​:wink::rofl:

8 likes

Zo hoort het, maar ik denk dat 95% van de Rolex ownersclub daar de ballen niet voor heeft.

Snap ik niks van
De DD ga ik gewoon mee zwemmen en duiken tot 5m
Dieper kom ik het :joy:

Is ook maar een aanname die nergens op gebaseerd is.

:wink:

1 like

Welk model/merk is dat met de blauwe plaat :heart_eyes:

1 like
1 like

Ondertussen een mooie verhandeld kans tegen het lijf gelopen. Op mijn werk (restaurant) is de koeling vervangen en de oude koeling heb ik voor een prikkie overgenomen. Nu hoop ik daar een beetje winst op te maken en van dat geld een skx007 te kopen,. Ben benieuwd of het lukt…