Welk horloge wordt er gedragen in de nieuwe James Bond film 2020 Omega of Rolex

Hahaha sorry maar moest hier toch even om gniffelen…En jij weet zelf heel goed waarom:D.

Laat iedereen gewoon zichzelf zijn. En de wereld verandert.
En Bond en 007 een smartwatch. Zijn het nu moderne spionnen of niet?

1 like

Neen.

Dan mag het dus niet van je. Dat is wat je dan zegt. Je claimt het goed te vinden, maar in realiteit toch liever niet.

Nu zou ik zelf de houding hebben dat iedereen van mij gewoon alles mag zolang het met goedkeuring en tussen volwassenen gebeurt. Serieus, ik geloof niet dat we er met 7 tot 10 miljard mensen uit gaan komen als betuigingen van liefde op z’n best met “mag het wat minder” en op z’n ergst met stenigingen beloond worden.

Just my 2 cents.

En ik maar denken dat we in dit land al een stukske verder waren.

giphy

Om dus op 007 terecht te komen: Niks tegen mannelijke spionnen. Ik vind alles van Tinker Tailor Soldier Spy tot Bourne tot Bond, maar zeker ook The Long Kiss Goodnight fantastisch om te zien, maar inderdaad mag het wel een tandje minder met de opgeblazen testosteronridders en hun Michael-Bay-splosions in de entertainmentwereld.

Vrouwen die ass kicken? Graag. Maak ze zowel donker als lesbisch van karakter? Maakt me geen reet uit. Eén van de beste filmhelden uit de laatste 15 jaar film is Lisbeth Salander zoals ze door Noomi Rapace gespeeld werd in de Zweedse series, of zelfs onze Zweedse OCD detective in Bron.

Dus ik blijf pleiten voor een vrouw als 007, graag niet uit Oxford, met een Cartier waar een garotte in zit.

Villanelle is vokking fantastisch. Ik word er blij van.

7 likes

Ik hou niet van dat opdringerige en constant verkondigen van wat je bent. Aan de hetero parade zou ik ook niet mee doen en die is er gelukkig niet. Dat geneuzel mag van mij achterwege blijven, extra toiletten hoeft van mij ook niet. Verder mag van mij iedereen verder zijn wat die wil maar vraag niet zo veel aandacht.

Just my 2 cents

Toch adviseer ik je de dame uit de weg te gaan.

Onderstaande dame, Alice Morgan, vind ik ook een hele interessante dame.:smirk::sunglasses:

image

Deze :wink:

Dat wordt altijd gezegd door degene die niet in de verdrukking zit. Tot de laatste steniging, familie-uitbanning, gedwongen “gebedsgenezing” en geweldpleging tegen deze lieden antieke geschiedenis is, moeten die goede mensen wel over straat. Sterker nog, ik zou het ook doen als ik in de verdrukking zat.

James Brown said it best when he said “You damn straight I’m somebody”.

Dus ik ben weer terug op de LGBTQ-mevrouw 007 met Cartier.

Misschien is het passend om er een Tank van te maken. Da’s een mooie metafoor. The struggle is real. :slight_smile:

Ooooohhhh… Best villain ever. Fantastisch. :+1:

5 likes

Hieronder wat pers foto’s waarop Craig een Speedy met Nato draagt? :face_with_monocle: :shushing_face:

Zie overigens geen pushers op onderstaande foto maar slechts de kroon van een LE Bond SMPc? :smiley:

Fijne bretels trouwens! :heart_eyes:

Mr Bond, I’ve been expecting you!

Tsja. Is het mogelijk om geen fan te zijn van gedragingen van iemand buiten de sport, maar te respecteren dat die persoon zeker zijn kwaliteiten heeft binnen zijn sport en daar ontegenzeglijk veel in bereikt heeft?

Ik vind de hoeveelheid emotie bij sport soms bijna ziekelijk.
Respecteer de inspanningen en prestaties, al kun je de persoon (en soms ongetwijfeld terecht) niet uitstaan…