De naam van de nieuwe James Bond-film is onthuld. De 25e film van 007 gaat No Time To Die heten.Maar het wordt spannend want het is nog niet duidelijk of 007 een Omega of een Rolex gaat dragen. Afwachten maar…
Het zou me verbazen als het een Rolex wordt
Misschien een limited edition speedmaster geleverd met een bond nato (en voor een premium
)
Al bekend wie de hoofdrol heeft? Ik gok btw op een Omega PO.
Ik denk een Aramar
Ik gok op een SKX009
Hij rijd dan een Aston Martin DB milau.
Ik denk een Sternglas Naos 007 Edition
Casiootje
Omega betaalt gewoon de gewenste hoeveelheid centjes zodat ze de moderne Bond Watch blijven.
Als ik de Instagram berichten van Omega mag geloven is er gekozen voor de heren uit Bienne (lees: betaalt door de heren uit Bienne).
Ben er van overtuigd dat de keuze valt op stijl Ω smaak😀!
Omega natuurlijk!
Zíj hebben immers de sponsor deal!?
Hieronder wat foto’s vanaf de set; bijna alle speculanten online gokken dat het een 007 versie van de nieuwe Seamaster wordt!
Maar dan met een mesh bracelet…
Dat ziet er best kut uit, een mesh op een Seamaster
Ik voel een LE’tje opkomen!
Bond draagt Rolex.
Dat geneuzel met omega is gewoon verzonnen.
Steinhart…
Een Omega Limited Edition?
Zou het écht?
De nieuwe 007 wordt toch een vrouw…? Cartier dus.
Die man op de foto is Daniel Craig!
Een vrouw herken je toch wel?
En wát een drama…de nieuwe Bond een zwarte vrouw!
Hopelijk is ze óók lesbisch anders wordt er wéér een groep buitengesloten en gekwetst!
Hopelijk krijg je de gewone band er ook bij… Maar dat zal dan weer niet, itt de Spectre, daar zat naast de NATO ook n, nog mooiere dan t origineel, bracelet bij.
Overigens vind ik de mesh op de ploprof best stoer.
(https://www.interwatches.com/omega-22790552101001-image-54755-942808.jpg
Verder lijkt ie soort v vintage lume te hebben, wat ik op de Spectre nog vond kunnen, maar bij de smp300 nog maar moet.zien… Denk dat ik de voorkeur zou hebben voor t moderne wit.