Read my post.
Zou de nieuwe 007 ook weer net zo graag en veelvuldig met dames onder de dekens kruipen?
Ik hoop van niét!
Een scène waarin een knappe man in slowmotion uit de zee komt lopen lijkt mij namelijk het énige voordeel van een vrouwelijke Bond!
Anyway…de franchise is na de vrouwelijke Bond ongetwijfeld een stille dood gestorven!
Wat bedoel je?
Ik kan 'm echt niet gaan uitleggen, dan kom ik in ban-territorium… …en is-ie al lang niet grappig meer (if it ever was).
Dat wordt niet spannend hoor. Rolex wordt het niet
Één of meerdere uit de Seamaster lijn, sowieso een bead blasted retro versie en waarschijnlijk een Aqua Terra of SMP300
Omega heeft toch nog steeds het contract met Bond franchise?
Yep.
Dan wordt het gewoon de nieuwe Seamaster
Jammer, ik zou het voor jou wel gedaan hebben…
Precies!!
Doet hij alleen maar voor de film ivm bepaalde afspraken met Omega.
Denk omega.
OCW-G1000 ofzo, beetje in stijl voor bij een net pak, stampvol met techniek en een goede uitstraling, en voor het ruigere werk zou een Seiko SBBN 300m tuna leuk zijn.
Het is weer even geleden dat Roger Moore een tuna droeg in ‘For Your Eyes Only’ (gele 1000m uitvoering).
Maar goed, dat is wensdenken en het grote reclamegeld zal al wel heen en weer geschoven zijn om zo rendabel mogelijk voor de grote 2 (Rolex en Omega) uit te komen.
De Omega met de mesh band had 'ie ook om toen 'ie bij de Formule 1 op visite was. Dat zal hem ongetwijfeld zijn.
Omega. No doubt. Het wordt idd wel weer eens tijd voor een limited edition …
Een invicta. Die opnames zijn al duur genoeg.
En oh, waarom geen twijfel? Daniel Craig is ambassadeur van/wordt gesponsord door o.a. Omega zolang hij in de huid van James kruipt… Net zoals zijn ‘verplichte’ privé auto een Aston Martin is.
Wat een zwaar leven…
Is dit al zeker dan? Mij maakt het niet uit of de nieuwe Bond zwart is.
Zwart, bruin, geel, groen…Lekker belangrijk. Wel vind ik dat (James) Bond een
man hoort te zijn.