Inderdaad! Straks moet Doornroosje door een kickbokser met sixpack gespeeld worden. Moet niet gekker worden.
Een Mesh… wat een pleuris hekel heb ik aan die banden zeg… ik word agressief van die banden…
De vrouwenbond zal het oneens met je zijn
Dan moet hij ook Aston dumpen voor Bentley (zoals in de originele verhalen)
Sja, als je de boeken leest wel inderdaad. Daarin rijdt hij ook een Bentley. (Hm iets verder lezen had geresulteerd in geen reactie. @Godspeed was me voor).
Ik vind het vooral geforceerde politieke correctheid; James Bond is een romanfiguur van Ian Fleming en toevallig blank.
In het kader van de inclusiviteit - en om niemand te kwetsen- gaan we de hele personage maar omgooien.
Maak dan gewoon een nieuwe reeks over een vrouwelijke Spion wiens achternaam niét Bond is!
Maar gelukkig zijn de boeken en de films niet heel erg gelijk aan elkaar. Ik denk dat de films een stuk minder spannend waren geweest als ze 1-op-1 waren overgenomen van de boeken.
Omega natuurlijk…
Volgens mij is dat ook het idee. Als de roddels kloppen is James Bond met pensioen gegaan en is het nummer 007 naar een nieuwe geheim agent gegaan. Die haalt James Bond terug uit zijn pensioen op Jamaica om de klus (geen idee welke) te klaren en kennelijk om zijn leven te redden. Een oude vijand heeft het op hem voorzien.
Ik heb begrepen dat ze een nieuw merk introduceren in deze film.
DB Milau heeft een goede sponsordeal te pakken, het heeft er nog wel om gehangen met Sternglas. Maar het is het kwalitatieve DB Milau geworden.
Daar heb je een punt. En ik irriteer me ook aan geforceerde politieke correctheid.
Echter denk ik niet dat het gek is dat een Bond zwart, geel, bruin, groen zou kunnen zijn.
Bond gaat ook mee met de tijd en is een ‘special agent’. Zou dus heel goed kunnen
dat een Bond op een gegeven moment een donkere man zal zijn. Er zijn nu immers
verschillende huidskleuren in the UK. Ian flemming schreef de roman in 1952 als ik het
goed heb. In die tijd was de Britse man bijna altijd wit dus zo gek is die gedachte van een
blanke man in zijn roman niet. Hij geeft echter nergens aan dat Bond expliciet blank moet zijn.
Misschien een rol voor Conchita Wurst?
Bleu ?
i.v.m. portretrecht heb ik bewust geen foto bijgeplaatst
Ik ben Voorzitter van de Wurst fanclub en heb daar toestemming voor
Dit is een boek en fantasie verhaal; dat hoeft wat mij betreft geen afspiegeling van de huidige samenleving te zijn!
DoornRico !
James Bont dus!
Net als ons recente gedoe over de Bonte Piet… lekker politiek correct allemaal.
Oh ja joh? Niets van te merken!