Welk horloge wordt er gedragen in de nieuwe James Bond film 2020 Omega of Rolex

21 december, Badr/Rico :+1::muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:

Wat jou betreft misschien niet nee. Wat mij betreft kan dit wel. Geen probleem ;).

Politiek correct? Ik? Nee hoor. Mij boeit het geen reet hoe die James Bond eruit ziet.
Bepaalde mensen hier blijkbaar wel…

Maar Hari
Badr Hari
allemaal :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Van mij mag die gast voor eens en altijd gestrekt gaan.

1 like

Horlogemerk, wit, paars of zwart, man of vrouw maakt me niet uit.
Als de film maar top is :+1:

En, als dat zo is ga ik hem ook kijken, niet alles verklappen graag :blush:

De oude 007 gaat met pensioen, de nieuwe 007 is een vrouw.
Ze gebruikt haar fysiek om haar MI 6 doelen te bereiken en gelukkig is de kijker daar getuige van.
En ja, ze heeft enorme sexuele kwaliteiten, op het nymfomane af.
Toch moet de oude 007 tijdelijk bijspringen in de verhaallijn, en plichtsgetrouw als hij is aanvaardt hij de opdracht.
Uiteindelijk doen ze het ook met elkaar en daar komen baby-Bondjes van. Hij is namelijk James Bond, en die is zo viriel dat hij dwars door elke anti-conceptie heen bevruchten kan !

Oh ja, het horloge wat de nieuwe lady 007 draagt is een FOSH 007 LE.

Niet dat ik Badr een heel fijn ventje vind hoor, maar hoop zo dat Badr die zelf ingenomen kwal van een Rico sloopt. Zit zelf volop aan de anabolen en vind zichzelf het beste en enige voorbeeld voor de jeugd, en ‘het gezicht’ van de sport. Hij heeft amper concurrentie tegenwoordig dus kan beter zijn mond houden. Hij mag de veters niet eens strikken van legendes als Peter Aerts, Sem Schilt, Bonjasky en Hoost.

IK zeg toch net: niet alles verklappen.

Anders krijg ik een gratis entreebewijs van je :grin:

We gaan samen !

1 like

Want? De enige denkbare reden voor jou om voor een (zwarte) vrouw of gay te kiezen is uitsluiting/kwetsend/politieke correctheid?

Ik doe aan trailrunning en de meeste vrouwen daar zijn superieur aan 90% van de mannen…

2 likes

Ik weet het.
Er zijn Scandinavische vrouwen die mij al voor de 1 kwart
half dood moeten achterlaten.
See you at the finishline :grin::raised_hand_with_fingers_splayed:

2 likes

Als sinds 1995 van Rolex naar Omega toch? En Daniel Craig zie je alleen maar met Omega en aangezien de hoofdrol is weggelegd voor Daniel lijkt het dan toch weer een Omega of 2 te worden. Net als in Skyfall een PO en AT.

Ja. De enige reden.
Politiek correcte inclusiviteit.

En nee van mij hoeft James Bond dus ook géén homo te worden zodat ik mezelf niet uitgesloten voel! :smiley:

1 like

:wink:

Zo zo… ik dacht dat ik geen fan van die Hari was maar we hebben een heuse Rico-hater hier… Poeh poeh. Stevige uitspraken hoor.

:thinking:

1 like

Zal ik je een geheimpje vertellen? Er zijn ook andere prima redenen behalve politieke correctheid. De wereld bestaat namelijk uit meer dan alleen witte mannen in de heldenrol :roll_eyes:

Maar laat ik niet verder offtopic gaan :joy:

Mocht je verdenken dat ik daarop doelde: nee :grin:

1 like

Kappe nou, anders kan de kraam zo weer dicht :wink:

2 likes

Een beetje bond nostalgie…

Op zich heeft hij dan wel een punt toch?
:upside_down_face: