Welk horloge zal je voor je dochter kopen voor haar afstuderen?

Heb laatst artikel van ariel gelezen over in de eerste levensjaar van zijn dochter een horloge kopen die ze past krijgt op haar 21 ste verjaardag zal krijgen.

Welke horloge zouden jullie kiezen voor je dochter?

Voor degene die het artikel nog niet hebben gelezen, heb ik een link hieronder geplaatst

http://www.ablogtowatch.com/oris-aquis-date-diamonds-my-daughters-future-self/

Ik zou het geld apart zetten en haar lekker zelf laten kiezen tzt…

Is dat ook een optie?

1 like

Mijn oudste dochter (15) wil heel graag een automatisch horloge met maanfase, als iemand daar nog tips voor heeft dan hoor ik het graag…

1 like

Deze gaan tzt naar onze dochters. De horloges zijn uit hun geboortejaar en gedragen bij de geboorte. Het zijn geen savequeens maar worden dagelijks gedragen

Rolex 14060 2009
Rolex 114060 2012
Omega Speedmaster FiOS 2012

3 likes

Die zou zelf moeten kiezen. Het zou mij niet verbazen als het een Casio zou worden, waar helemaal niets mis mee is. Heb ik namelijk zelf ook nog steeds veel plezier van :smile:

1 like

Als ik een horloge zou kopen, dan zal het er één zijn die ik zelf ook mooi vind. Wanneer ze het horloge niets aan vind, dan kan hij gewoon blijven. Mag ze gewoon een ander uitzoeken.

Maar eerder zou ik geld apart zetten en haar zelf laten kiezen zoals El_penumbra al heeft gezegd. Voor het zelfde geld wil ze geen horloge dragen.

1 like

Misschien zal ze 'm weinig dragen, maar áls ze het horloge draagt zal ze zich zeer speciaal voelen…

1 like

Ja, maar dat geeft weinig emotionele waarde mee.

Ik zou het geld apart zetten en zelf laten kiezen, het kan ook zo maar zijn dat ze het niets vind en dan verkoopt. Plus je blijft met de onderhoud kosten door de jaren heen.

@Zeemeester Had ik ook gedacht, maar ik denk dat ze te groot voor haar zijn. Dan beland het bij een vriendje. Zoek iets wat me dochter wel zal dragen.

Beetje vroeg om dat nu al uit te zoeken… misschien lopen we over 20+ jaar allemaal met een hip stukje electronica om de pols en is er geen jongere die meer een horloge draagt. Zeker bij dames is een horloge minder gemeengoed dan bij de heren. Ik zou haar ter zijner tijd zelf wat laten uitzoeken. Smaken verschillen nogal…

mooie datejust staat de meeste vrouwen wel

Yups, inderdaad is dat een goede keus!

Deze zijn ook niet voor jouw dochter, deze zijn voor mijn dochters. Mijn vrouw draagt overigens al jaren een Submariner en dat staat haar goed

2 likes

Denk dat mijn dochter tegen die tijd vrolijker wordt als ik wat klokjes verpats en een leuk 500tje ofzo voor de deur zet met een strik er om.

2 likes

In 1 klap klaar!

de allernieuwste iphone

Een Cartier tank!

Zelf aan mijn vriendin gegeven voor haar afstuderen.

1 like

Misschien heeft ze liever een Michael Kors horloge en een klein autootje :wink: