Een mooie klassieker wellicht?
Ik denk een stuk of 10 Casio’s, allemaal F91-W. Die kunnen in geval van nood altijd dienen als cadeautje!
Dit zou best eens kunnen, gewoon een killer tool-watch, die rode datum maakt hem wel af…
Ja die heeft Siedo er zelf in laten zetten. Stond ontzettend goed bij die witte plaat, maakte hem net wat eigenzinniger.
Ja, maar die gaat dan op het laatste moment stuk en wordt omgewisseld voor een Seiko 6105-8110
Wat een speculaties hier.
Toevallig ken ik de kerstman persoonlijk.
Het is een Omega man.
Heeft een DeVille en een SMP chrono.
Ik weet dat hij het druk heeft nu, maar kreeg gisteren nog een fotootje van m. Stond geen horloge op de foto.
Edit: en een Suunto
Santa needs a toolwatch: bij speelgoed maken, rendieren in bedwang houden en schoorstenen doorvliegen.
Even een geleend plaatje…
Eigen plaatje:
Het gerucht gaat dat de landingsbaan van Santa ook voorzien is van tritium buisverlichting.
Denk eentje met GPS
Ik betwijfel ernstig of de kerstman tijd heeft om zijn horloge de hele tijd bij te stellen met een GMT… naast de eerdere Patek (die qua stijl wel past, prachtig goud en met de hand versierde kast), breng ik dus een Seiko Astron in. De eerste voor thuis, en de ander voor kerstnacht met zijn slee. Bovendien is dat Quartz, dus kan de enorme G-krachten wel hebben… https://www.google.nl/amp/s/www.forbes.com/sites/startswithabang/2018/12/23/this-is-how-santa-claus-can-deliver-presents-to-the-entire-world-in-one-night/amp/
lijkt mij een hele goede keuze. is voor de kerstman financieel vast ook wel haalbaar.
De Kerstman draagt - net als presidenten, pausen, dirigenten, tennis kampioenen, cosa nostra bazen en net als St. Nicolaas…- gewoon een Rolex Day Date.
Zo, klaar.