Het is vrijdag dames en heren. Tijd voor weer een nieuw, compleet overbodig dilemma puur ter entertainment.
Ik hoorde mijn oom laatst op een verjaardag praten over zijn Seamaster. “Deze doe ik nooit meer af!”
Natuurlijk zette dat me aan het denken. Op het forum worden vaak thermen genoemd zoals GADA, Go Anywhere Do Anything. Wat nou als je een horloge nooit meer af kan doen? Met tatoeages kies je namelijk ook voor iets permanents wat er nooit meer afgaat.
Zo’n horloge moet tegen water kunnen, anders kun je nooit meer zwemmen. Hij moet tegen een stootje kunnen. Je moet je vrouw 's nachts niet knock out meppen… Zo veel factoren! Kies de factoren maar die voor jou van belang zijn.
Welk horloge zou jij kiezen, als je het vanaf nu nooit meer af mag doen? Welke zit er permanent om de pols?
Deze volg ik niet helemaal.
Ik zit redelijk frequent in het vliegtuig maar heb nog nooit mijn horloge af hoeven doen op vliegvelden of andere gerelateerde locaties
Interessant - een horloge ‘hoort’ links, tenzij je linkshandig bent; d.w.z. je horloge zit aan je niet-dominante kant. Dus ruk jij met je niet-dominante hand of heb jij je horloge om je dominante pols? (Ik vind beide prima hoor, ik zal de laatste zijn die me met één van deze gewoontes zal bemoeien )