Welk horloge zou je kiezen als je het fysiek niet meer af kan doen?

124060

166056

2 likes

Nummers van jullie donorregister? @Ruud @anon14373648nietmeeractief?

3 likes

is dit een Archimede uit Duitsland?

Bij @Ruud is het vast en zeker een Rolex typenummer maar bij @Eddie kan ik me dat niet voorstellen…

1 like

Luie mannen die er vanuit gaan dat eenieder gelijk weet waar je het over hebt?

2 likes

Ik denk meteen aan Mr. Bean aan zee met de zwembroek.

2 likes

In bepaalde kringen wel hoor.

Niet iets van leer, dat vergaat te snel. Nylon blijft niet schoon als het nooit af mag. Rubber lijkt me ook niet al te fris blijven.

Een niet al te strak zittend titanium duikhorloge, een Tudor Pelagos 39, kan ook nog redelijk netjes worden gedragen.

Of misschien toch een hele mooie Grand Seiko met een mager leren bandje. Heb je een paar maanden wat moois om naar te kijken, daar ben je ‘bevrijd’ en ga je horlogeloos door met het leven. ‘Niet af doen’, lijkt me helemaal niets.

Nope, dit is een Vario 1945 D12 ( uit Singapore )

1 like

Doe mij deze dan maar.

Geen idee of die waterdicht genoeg is; dan zwem ik wel nooit meer of douche ik met een condoom om m’n arm.

4 likes

Omdat ik hem al een maand onafgebroken draag, lukt denk ik de rest van mijn leven ook wel… zou geen straf zijn iig.

5 likes

Hmm. Moet het uit eigen collectie komen? Want dan is het denk ik mijn SPB317.

En als dat niet hoeft…

Vc overseas dual time everest

Oeff. :hot_face:

6 likes

Tough solar, radio-controlled en hufterproof, de Casio G-Shock GW-5000U-1ER:

Of de HAQ Grand Seiko SBGX261:

Dit mag eventueel ook, Sinn 556i RS:

1 like

Dat was precies mijn gedachte.

Dus ik dacht, ik zet er maar een onzinnummer bij.
Het mijne is mijn geboortedatum met de maand andersom.
Want dat zou het bij Ruud ook kunnen zijn.

3 likes

Ho ho ho ho Folkert, niet te min over Eddie hé.
Eddie is wel degelijk in het gelukkige bezit van een horloge van het merk met het kroontje hé.
Nu ik erover nadenk, terwijl ik hier in het holst van de nacht sta te wachten tot mijn klant arriveert,
In het kader van dit topic is dan wel een hele goede keuze.Licht, mooi, pas geserviced, volledig onder de radar.
Dit gaat ie worden.

3 likes

Ai dat is een heel mooie AK! Daar sloeg ik de plank helemaal mis! Die wil ik best wel wat vaker zien in “wat dragen wij vandaag” maar ik begrijp ook wel dat je m niet overal kunt dragen. Ik draag vintage ook niet naar werk.

1 like

Uit eigen collectie :man_shrugging:t3: Dan wordt het mijn BB chrono

3 likes

M’n ietwat aangepaste GShock GW-M5610

Al zit m’n Casijooow van € 29,- ook wel erg lekker :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar die heeft geen auto-backlight dus het word de GShock :ok_hand:t2:

4 likes

2 likes